Date base & Application Administrator

Angajator: Yusen Logistics Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Retail - Comert
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Yusen Logistics a fost înființată în 1955 și are o rețea de logistica si transport care leagă Japonia, America, Europa, Asia de Est și Asia de Sud și Oceania și operează peste 631 de centre de distribuție în 47 de țări și regiuni, cu peste 24.967 de angajați în întreaga lume.
    Yusen Logistics (Romania) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din tara cu cea mai rapida creștere, avand aproximativ 1500 de angajati, ce activeaza in cele 12 locatii din Romania. Scopul companiei este acela de a furniza solutii complete pentru lantul de aprovizionare a unui portofoliu de clienti internationali de top din sectoarele de retail, auto, industrial si FMCG.
    Compania opereaza si intr-un terminal intermodal (BIRFT - Bucharest International Rail Freight Terminal), care asigură servicii de transport feroviar între portul Constanța și București. Yusen Logistics (România) completează oferta de servicii cu o echipă internă de experți în domeniul vamal și in transportul aerian la nivel international.
    Yusen Logistics cunoaște valoarea oamenilor, crede în devotamentul angajaților, a echității, a bunăstării și a dezvoltării acestora.
    Oferim programe de dezvoltare și de formare profesională pentru a sprijini creșterea și progresul angajaților.
    Credem în importanța inițiativelor de contribuție socială globală ca modalitate de a ne demonstra valorile și de a contribui la societate.

    Viziunea Yusen: “Connecting people, businesses, and communities to a better future – through logistics”

    Cerinte

    - Experience with administration of applications, databases and in the general use of information technology and / or programming.
    - Significant advantage: experience with logistics solutions or processes or industrial systems.
    - English language – medium level.

    Responsabilitati

    - Administrating instances and databases (e.g. MS SQL Server) as well as managing their performance, capacity, accessibility, and security.
    - Administration of dedicated or general IT applications, related to databases or serving operational information systems (e.g. Warehouse Management System, Transport Management System, ERP, etc.).
    - Providing assistance and advice for users and project stakeholders.
    - Evaluating the business needs and objectives, proposes compatible and efficient technical solutions in achieving the goals identified.
    - Managing or developing data reports.
    - Installing and testing updates or new software versions.

    Alte informatii

    TECHNOLOGIES:
    - Preferable experience or conceptual understanding of:
    - WMS, ERP, CRM, TMS, Reporting / BI, Office 365
    - MS SQL Server, Microsoft .Net, PHP, MySQL, JavaScript, Visual Basic, Crystal Reports, Web services


    BENEFITS:

    - Competitive salary package;
    - Private medical insurance;
    - Flexible schedule;
    - Meal vouchers;
    - Various discounts at Yusen Logistics Romania partners;
    - Exposure in international projects;

    Location: Bucharest, sector 6 (Metro Politehnica)
    Job Type: Hybrid

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Abonament la sala sport
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Program de lucru flexibil
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Tichete de masa
    • Tichete cadou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (158)