Angajăm Economist Financiar
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Angajăm Economist Financiar active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.04.2024 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group recrutează Economist Financiar în Cluj-Napoca pentru partenerul său, un important distribuitor pe piața materialelor pentru industria publicitară.
Cerințe:
Studii superioare în domeniu financiar-contabil;
Constituie avantaj calificări/formări suplimentare precum: membru CECCAR, managementul financiar al firmei;
Experiență în contabilitate de minim 5 ani experiență;
Cunoștinţe avansate de Microsoft Office, în special Excel;
Experiență de lucru într-un program ERP.
Responsabilități:
Lucrul cu aplicațiile din Internet Banking, efectuarea de plăți zilnice, listare extrase de cont;
Înregistrare extrase de cont;
Înregistrare facturi cheltuieli diverse, mijloace fixe, obiecte de inventor;
Evidența contractelor de la terți;
Gestionarea raportului privind contul de profit și pierdere: Întocmire situații și raportări periodice sau la cerere: profitabilitate, evoluție indicatori, grad de încasare a creanțelor etc;
Întocmirea și urmărirea realizării bugetului de venituri și cheltuieli;
Evidența biletelor la ordin primite de la client;
Gestionarea relației cu banca: Întocmire și transmitere documentații legate de credite;
Verificarea modului și corectitudinii de înregistrare în Soft1 a achizițiilor intracomunitare și a importurilor NON UE;
Elaborare și urmărire Cash Flow;
Planificare plăți furnizori interni și externi, acord conducere;
Întocmirea facturilor de vânzare mijloace fixe, obiecte de inventar, deșeuri, etc.;
Asigură organizarea de inventare periodice sau la nevoie;
Înregistrare note contabile diverse;
Urmărirea activităților de Credit control;
Urmărește operațiiile cu numerar sau acte la bănci, ocazional.
Beneficii:
Tichete de masă 40 lei;
Al 13-lea salariu;
Bonus de performanță;
Diurnă pentru deplasări;
Alte beneficii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant Financiar Hybrid | |
Internship - Consultant Financiar Hybrid | |
Team Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la