Team Leader Call Center eMAG (Remote)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Team Leader Call Center eMAG (Remote) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alt oras
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 19.04.2024
    Remote work: Remote
    Scurta descriere a companiei

    Grow Faster.

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

    At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

    Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    Cerinte

    Stii ca te potrivesti daca bifezi:

    - Minimum 1 an experienta pe o pozitie similara
    - Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte
    - Gandire analitica si orientata spre rezolvarea problemelor, atentie la detalii
    - Abilitati de planificare si organizare Bune abilitati de comunicare si coordonare
    - Excel - nivel mediu
    - Orientare catre client
    - Studii superioare finalizate
    - Un plus il reprezinta colaborarea cu clientii prin intermediul canalului de chat.

    Responsabilitati

    Care va fi rolul tau in echipa eMAG:

    - Monitorizezi zilnic activitatea agentilor, pentru a te asigura ca sunt indepliniti indicatorii de performanta si evaluezi periodic daca acestia sunt in concordanta cu nevoile departamentului
    - Te vei asigura ca echipa pe care o gestionezi are parte de formari constant, in baza rezultatelor obtinute, pentru atingerea rezultatelor optime
    - Comunici periodic (lunar / trimestrial / semestrial / anual) sau ad-hoc rezultatele evaluarii performantei agentilor din subordine, asigurandu-te de comunicarea clara si transparenta a rezultatelor
    - Monitorizezi activitatea echipei / departamentului, propui solutii concrete si participi in mod direct la implementarea solutiilor care duc la cresterea gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile companiei
    - Gestionezi, ghidezi si oferi suport membrilor echipei Intocmesti si analizezi rapoarte pentru a identifica constant noi moduri de lucru in vederea eficientizarii activitatii echipei, in concordanta cu obiectivele departamentului
    - Pastrezi legatura cu departamentele conexe pentru a asigura buna desfasurare a activitatii
    - Te asiguri de furnizarea la cele mai înalte standarde de politeţe si profesionalism a serviciilor de informare a clienţilor eMAG, existenţi si potenţiali.

    Alte informatii

    Te bucuri de beneficii precum:

    - Abonament medical la una dintre clinicile Medicover, MedLife sau Regina Maria;
    - Buget flexibil pe care îl poți investi în tine așa cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG, Fashion Days, Tazz, Therme și Genius, abonament la diferite săli de sport sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională;
    - Diferite discount-uri la partenerii noștri: banking, telefonie, medicină dentară sau wellness;
    - Acces la biblioteca Bookster și credite pe platforma de sănătate psiho-emoțională Atlas;
    - Un mediu de învățare accelerată, cu acces la peste 100.000 de resurse online si platfome, academii de învățare dedicate zonei tale de business și programe de dezvoltare;
    - Un birou prietenos. Am reamenajat sediul nostru central să se potrivească modului de lucru hibrid: am dublat numărul sălilor destinate întâlnirilor și le-am echipat cu tehnologie de ultimă generație.

    Ești curios să afli mai multe despre următorul pas din cariera ta? Aplică acum și, dacă te potrivești cu rolul dorit, te vom contacta pentru a stabili un interviu!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Alt oras, Job national

    Aplica fara CV
    Remote