Sef Santier instalatii electrice industriale

Angajator: Imsat
Domeniu:
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • Constructii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Proiectant si integrator de solutii multi-tehnice, IMSAT ofera servicii integrate ca antreprenor general sau divizate ca furnizor de pachete tehnice, pentru urmatoarele specializari: automatizari si sisteme industriale, roboti industriali si sisteme de celule robotizate, sisteme de securitate, instalatii electrice, instalatii mecanice, HVAC si echipamente electrice.

    Recunoscuti ca experti de incredere, suntem alaturi de clientii nostri in toate etapele unui proiect, de la proiectare la management de proiect, fabricatie, montaj, punere in functiune si mentenanta si oferim solutii pentru cele mai complexe aplicatii din domeniile: industrial, infrastructura cladiri, infrastructura transporturilor si energie.

    Membra a grupului francez SNEF din 2007, IMSAT numara astazi un colectiv de peste 900 de angajati, o cifra de afaceri medie anuala de 60 de milioane de euro, cu proiecte implementate in peste 35 de tari de pe glob in cei 60 de ani de istorie.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Minim 5 ani experienta in executie instalatii electrice industriale
    Studii superioare tehnice sau experienta de cel putin 10 ani in santier, in domeniu electric
    Cursurile de management constituie un avantaj
    Minim 3 ani in pozitii de conducere a unor echipe de executie
    Disponibilitate pentru deplasari interne si externe
    Limba Engleza nivel avansat, cerinta eliminatorie
    Limba Franceza – minim cunostinte medii
    Bune abilitati de organizare, planificare si previzionare
    Abilitati de optimizarea a proceselor
    Capacitate de coordonarea a mai multor echipe
    Buna cunoastere a legislatiei si normelor interne de SSM
    Abilitati dovedite de manager (stabileste obiective, aloca sarcini, monitorizeaza implementarea, dispune actiuni corective)
    Bun comunicator (oral/scris, public/individual)
    Orientare catre rezultat, integritate, rezistenta la stres in circumstante variate
    Notiuni financiare de baza

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    Postul este in Bucuresti, pe santierele din tara si strainatate si raporteaza postului de Project Manager.

    Este conducatorul locului de munca, cu toate responsabilitatile legale si manageriale decurgand din aceasta.
    Este principalul responsabil de succesul santierului pe care il conduce
    Elaboreaza si conduce implementarea organizarii de santier
    Verifica aplicarea corecta a metodelor de munca
    Studiaza planul de implementare si elementele relevante ale contractului
    Participa la KOM (Kick of meeting)
    Analizeaza documentatia de executie si o distribuie si explica sefilor de echipa.
    Verifica ca toate avizele necesare au fost obtinute
    Estimeaza si planifica necesarul de materiale, utilaje, echipamente si resurse umane si perioadele de executie pentru lucrariile ce-i revin pe santier
    Asigura organizarea rationala a proceselor de productie si a locurilor de munca din cadrul santierului, precum si distributia materialelor necesare in interiorul santierului;
    Asigura livrarea la timp, conforma si cu costuri minime a lucrarilor din santier
    Intocmeste rapoartele zilnice de activitate, pe care le trimite catre Managerul de Proiect (PM)
    Identifica lucrari suplimentare si informeaza PM
    Verifica si planifica resursele si activitatile pe termen scurt (1- 3 saptamani)
    Coordoneaza toate resursele santierului, in interiorul acestuia. Asigura si incurajeaza calitatea lucrului in echipa
    Intocmeste saptamanal raportul asupra stadiului avansului fizic al lucrarii
    Intocmeste si actualizeaza graficul de executie a lucrarilor
    Intocmeste pontajul intregului personal din santier si il trimite catre PM
    Analizeaza problemele si riscurile si ia/propune (dupa caz) masuri corective
    Verifica stadiul materialelor si echipamentelor livrate in santier.
    Informeaza despre orice activitate care poate sa influenteze bugetul.
    Controleaza permanent calitatea executiei
    Coordoneaza direct executarea lucrarilor atribuite pe santierul respectiv de catre PM, cu respectarea prevederilor documentatiilor tehnice, ale normativelor in vigoare, ale procedurilor tehnice de executie (PTE), instructiunilor si deciziilor interne, la nivelul de calitate si la termnele stabilite in contractele incheiate cu Clientul;
    Supervizeaza logistica legata de lucrarile din santier
    Este responsabil de inventarul sculelor si al echipamentelor de lucru din santier si de verificarea periodica a acestora conform normelor legale
    Verifica si avizeaza situatiile de lucrari ale subcontractorilor
    Asigura receptia materialelor si echipamentelor in santier
    Participa la sedinta de retur de experienta dupa terminarea lucrarilor


    Relatia cu clientul

    Participa la intalnirile de santier cu reprezentantii clientului
    Participa la intalniri de clarificare cu clientul si proiectantii
    Gestioneaza relatia din santier cu contractorii si clientul
    Stabileste impreuna cu clientul, atunci cand este cazul, situatiile de lucrari
    Supune aprobarii clientului situatiile de lucrari si le transmite PM
    Participa la receptia partiala interna, la testele de executie, precum si la receptia la terminarea lucrarilor si la punerea in functiune (impreuna cu reprezentantii Clientului)
    Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme ce ar putea afecta semnarea receptiei
    Oferta (bonusuri, beneficii)
    Se ofera un pachet salarial atractiv si un mediu de lucru placut si profesionist, al 13lea salariu, bonuri de masa, asigurare de viata, pachet de servicii medicale la o clinica privata. In cazul deplasarilor se asigura transport, cazare si diurna.



    Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Beneficii

    • Al 13-lea salariu
    • Abonament medical
    • Abonament Bookster
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (115)