Controlor financiar
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Grawe Romania Asigurare active.Vezi toate job-urile Controlor financiar active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Grawe Romania Asigurare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.04.2024 |
Remote work: | On-site |
Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.
Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie.
Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.
Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată.
Adresa:
Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti
Candidatul ideal:
• Gradul/calificarea academică relevantă, de preferință în administrarea afacerilor, economie sau domenii similare;
• Cu minim 2 sau 3 ani experiență de lucru în domeniul financiar sau contabil (de exemplu, raportare, controlor financiar, audit financiar etc.). Experiența în instituții financiare (de exemplu, companii de asigurări, bănci) reprezintă un avantaj;
• Întelegerea costurilor (dupa natură, după destinație);
• Cunoștințe de limbă engleză, limba germana constituie avantaj;
• Pachet Ms – Office (Excel), SAP;
• Eficiență în îndeplinirea sarcinilor de serviciu, respectarea termenelor de predare;
• Abilități de cercetare (Research skills), autodidact;
• Gândire analitică & matematică, capacitatea de a identifica legatura dintre fenomene, indicatori, cifre tehnico- economice;
• Capacitate de colaborare cu managementul companiei și colegii din diferite departamente;
• Capacitatea de a întelege sisteme informaționale (procese end to end) și de control intern (KPI), de a propune idei de îmbunătățire a sistemelor actuale;
• Expertiză economică, întocmire/ urmărire de bugete, planuri de afaceri împreună cu management companiei;
Descrierea postului:
• Asigurarea suportului tehnic pentru controlul costurilor, raportare; cazuri de afaceri, analiză cost-beneficii;
• Sprijinirea departamentelor interne în toate problemele financiare, inclusiv analiză, bugetare, urmărirea și controlul cheltuielilor, analizează abaterile actuale vs previziuni/buget propune și urmărește acțiunile implementate, caută activ îmbunătățirea continuă;
• Asigurarea raportării rezultatelor către conducerea superioară;
• Sprijină în analiza datelor prin teste detaliate/evaluări analitice efectuate în mod regulat sau ori de câte ori este solicitat de conducere;
• Asistență în pregătirea pachetului de raportare lunară, respectând politicile contabile ale Grupului, inclusiv rapoartele comparative ale rezultatelor profitului și pierderii, poziției financiare și explicațiilor KPI și variații;
• Suport pentru întocmirearaportărilor de Solvency II și pachetul de raportare de grup în conformitate cu standardele corporative, guvernanța și termenele limită.
• Participarea activă la îmbunătățirea proceselor din companie.
- Asigurare medicala
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant Financiar Aplica fara CV | |
Consultant Financiar Hybrid | |
Internship - Consultant Financiar Hybrid | |
Vezi job-uri similare (31) |
Raporteaza eroarea la