COD Officer

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui sa ai?

    Studii superioare absolvite;
    Bune cunostinte de PC (Excel);
    - Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
    - Cunostinte de contabilitate primara (constituie un avantaj);
    - Atentie distributiva, capacitate de concentrare si capacitate de organizare si planificare a muncii;
    - Atitudine proactiva si capacitatea de a colabora cu departamentele interne;
    - Capacitate de a lucra independent, dar si in echipa;
    - Implicare in atingerea obiectivelor de echipa;
    - Deschiderea de a primi feedback contructiv.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?

    - Intocmirea rapoartelor zilnice privind rambursurile;
    - Urmarirea agentiilor alocate in vederea depunerii rambursurilor conform procedura interna;
    - Modificari de ramburs conform solicitarilor venite din partea clientilor Expeditori;
    - Emiterea chitantelor din PF in PJ conform solicitarilor venite din partea clientilor destinatari;
    - Solutionarea spetelor privind modificarea statusurilor venite din partea agentiilor alocate;
    - Comunicarea si solutionarea problemelor aparute in fiecare agentie alocata privind toate spetele ce tin de rambursuri;
    - Calcularea penalizarilor  lunare pentru fiecare agentie alocata privind nerespectarea clauzelor contractuale;
    - Verificarea zilnica a extrasului bancar privind validarea rambursurilor incasate aferente fiecarei agentii in parte alocate;
    - Intocmirea  si urmarirea incasarii ratelor scadente ale angajamentelor de plata aferente agentiilor alocate;
    - Colaborarea cu departamentele din toata organizatia in vederea asigurarii functionarii proceselor end to-end;
    - Transmiterea situatiilor in functie de solicitarile venite din partea superiorilor ierarhici;
    - Analizarea si propunerea de noi moduri de lucru sau optimizarea celor existente in vederea atingerii obiectivelor stabilite.


    Cu ce vine job-ul la pachet?

    - Un pachet salarial motivant & beneficii flexibile;
    - Traininguri de specialitate & acces gratiuit in platforme de learning;
    - Abonament pentru servicii medicale;
    - Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
    - Mediu de lucru placut intr-o companie în continua expansiune.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (13)