Consilier Juridic

Angajator: SIMTEL Team
Domeniu:
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    SIMTEL Team este unul dintre jucătorii importanţi în energie regenerabilă, automatizări industriale și telecomunicații. Lider în România în construcția și mentenanța centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizări, devenind cel mai bun integrator Telekom din România în 2016. Din 2021, SIMTEL Team s-a listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București, intrând într-o nouă etapă în dezvoltare a companiei. SIMTEL Team și-a propus, încă din prima zi, să pună tehnologia în slujba naturii, pentru a construi un viitor verde pentru planetă, oferind în același timp companiilor eficiența energetică necesară pentru a-și desfășura activitatea în condiții optime.

    La Simtel credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, inovatie dar si in sustenabilitate si implicare sociala, valori care ne definesc ca si echipa.

    Cerinte

     Studii superioare juridice;
     Cunostinte avansate de MS Office;
     Experienta in relatia cu autoritatile si in lucrul cu proceduri de revizuire a contractelor si documentelor juridice – minimum 3 ani;
     Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala;
     Cunostinte de limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit);
     Persoana organizata, atenta la detalii, orientata spre calitate si rezultate;
     Motivatie si atitudine proactiva;
     Lucreaza foarte bine in cadrul unei echipe, dar si in mod independent;
     Experienta in domeniul energieI reprezinta avantaj.

    Responsabilitati

    - Redacteaza opinii juridice si asigura asistenta juridica la solicitarea departamentelor din cadrul companiei.
    - Analizeaza si aproba contractele existente intre companie si furnizori / clienti si le adapteaza conform legislatiei comerciale si civile, precum si intereselor companiei reprezentate;
    - Asigura redactare documentelor / revizuire diverse acte juridice (e.g. imputerniciri, acte aditionale, notificari etc.);
    - Reprezinta compania in relatia cu autoritatile/institutiile statului (e.g. Registrul Comertului, OSIM, OCPI, ANPC, ITM etc.), cu bancile, notarii publici etc., research, informare si opinii in diverse arii de activitate (e.g. corporate, e-commerce, achizitia si comercializarea produselor pe piata, legislatie europeana, dreptul muncii, etc.)
    - Redactarea, depunerea si mentinerea sub supraveghere a procedurilor interne ale societății;
    - Actualizeaza permanent informatiile referitoare la noile modificari de legislatie si pune la dispozitia persoanelor interesate din organizatie noile informatii si implicatii pentru activitatea acestora;
    - Raspunde de evidenta, corespondenta si arhivarea actelor societatii;

    Alte informatii

    Beneficii:
    - pachet salarial atractiv;
    - tichete de masa;
    - abonament medical la o clinica privata;
    - zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie;
    - oportunitati de dezvoltare intr-un domeniu dinamic;
    - traininguri de specialitate/dezvoltare personală.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Zile libere suplimentare
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (8)