Asistent Achizitii - Hibrid
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Asistent Achizitii - Hibrid active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.04.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Studii superioare într-un domeniu economic preferabil;
- Cunoștințe de limbă engleza la nivel B1;
- Abilități practice în utilizarea MS Office;
- Experiență minimă de 1 an în domeniile aprovizionare, logistică, operare documente primare în contabilitate sau comerț.
- Gestionează și transmite comenzile pentru marfă, consumabile și servicii către furnizori pentru sucursale, depozite, francize și sediu.
- Furnizează asistență administrativă pentru asigurarea aprovizionării și optimizează eficiența procesului de achiziții pentru sucursale, depozite și francize.
- Monitorizează continuu condițiile de achiziție a anvelopelor pentru toate liniile de produse și mărci și verifică corectitudinea prețurilor raportate la condițiile contractuale.
- Gestionează situațiile de dificultate sau întârziere în livrare și inițiază acțiunile necesare pentru rezolvare.
- Participă la elaborarea cererilor de ofertă și a comenzilor de campanie.
- Transmite comenzile furnizorilor și le înregistrează în sistemele informatice corespunzătoare.
- Raportează non-conformitățile constatate la primirea comenzilor și recepțiilor către sucursale, depozite, departamente și furnizori.
- Contribuie la gestionarea stocului optim, propune acțiuni de optimizare a acestuia și monitorizează calitatea stocului, elaborând rapoarte despre stocurile fără mișcare.
- Introduce zilnic în sistemele informatice toate documentele și informațiile aferente responsabilităților sale.
Se lucrează o zi pe săptămână la birou;
Se oferă traininguri de dezvoltare continuă.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Operational Junior (ONG Adopta un Copac) / Hibrid Aplica fara CV | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (24) |
Raporteaza eroarea la