Director Agentie - Agentia Iulius Town

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    • Cunostinte specifice domeniului financiar bancar; vanzari; despre BRD si concurenta, specificul si evolutia pietei
    • Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
    • Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite
    • Cunostinte informatice: excel, Word, PPT
    • Carnet de conducere categoria B
    • Managementul echipei.
    • O limba straina de circulatie internationala (preferabil)

    Responsabilitati

    • Asigura implementarea strategiei Grupului / Regiunii la nivelul agentiei, monitorizeaza indicatorii de performanta ai acesteia si intreprinde actiuni pentru cresterea rezultatelor acesteia;
    • Este responsabil de realizarea bugetelor si indeplinirea obiectivelor comerciale si financiare alocate agentiei coordonate, in conformitate cu obiectivele strategice ale Grupului/ Regiunii;
    • Asigura managementul si animarea echipelor din perimetrul coordonat, monitorizand indicatorii de performanta ai acestora, cu urmatoarele obiective permanente: calitate, rentabilitate si gestiunea riscurilor;
    • Elaborează şi urmăreşte aplicarea planului de acţiuni comerciale si coordoneaza procesul de vanzare si promovare a tuturor produselor si serviciilor bancare; raspunde de calitatea tuturor demersurilor comerciale;
    • Participa efectiv la intalnirile cu clientii / prospectii agentiei;
    • Gestioneaza un portofoliu propriu de clienti din segmentul Retail – persoane fizice si profesiuni liberale conform strategiei Bancii (cu exceptia cazurilor in care agentia are minim 2 salariati);
    • Gestioneaza un portofoliu propriu de conventii de plata drepturi banesti si asigura managementul relatiei cu platitorul de drepturi banesti (ex. Angajatorul) conform strategiei Bancii;
    • Actioneaza in numele bancii si o reprezinta in limita competentelor stabilite in Norma 1 „Functionare Interna;
    • Este responsabil de aplicarea politicii de risc si de gestiunea riscului pentru angajamentele clientilor, la nivelul agentiei coordonate;
    • Pregateste, analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare;
    • Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate
    • Raspunde de imaginea generala a unitatii si a automatelor BRD (curatenie, buna functionare a echipamentelor de iluminare si semnalizare, afisaj comercial, afisaj reglementar etc);
    • Urmareste aplicarea principiilor legate de calitatea servirii clientilor si a bunelor practici aduse de conceptul customer care;
    • Identifica necesitatile de formare a personalului si sprijina actiunile de formare a acestuia; evalueaza performanta si conduita membrilor echipei sale in scopul alinierii acestora la obiectivele si valorile Bancii;
    • Urmareste cunoasterea si aplicarea corecta a normelor, procedurilor si instructiunilor Bancii in cadrul Agentiei;
    • Asigura buna organizare si functionare a Supravegherii Permanente in cadrul agentiei (inclusiv securitate zilnica si controale inopinate), analizeaza si evalueaza anomaliile si disfunctionalitatile identificate in cadrul controalelor si propune/ urmareste realizarea de actiuni in scopul prevenirii/ corectarii cauzelor acestora;
    • Urmareste buna functionare a activitatii Agentiei (organizare, alocare resurse umane, materiale, etc.) si asigura efectuarea controlului privind securitatea fizica a agentiei si aplicarea „clean desk” policy;
    • Este reponsabil de aplicarea Codului de deontologie, reglementarilor care privesc metodele de alertare (dreptul si obligatia de alerta) in cazul aparitiei unor evenimente si de respectarea normelor privind secretul profesional (N3I11 Dezvaluirea secretului profesional);
    • Raspunde de aplicarea Programului BRD de cunoaştere a clientelei, prevenirea spălării banilor şi combaterea utilizării băncii în scopul finanţării actelor de terorism, la nivelul unitatii coordonate;
    • Participa ca membru la activitatea comitetelor organizate la nivelul Regiunii (Comitet de Exploatare etc), pentru asigurarea desfasurarii in bune conditii a activitatii agentiei;
    • Asigura buna desfasurare a activitatii operationale in cadrul agentiei si supervizarea operatiunilor (monitorizarea alocarii drepturilor de acces aplicatii informatice, drepturi de acces tezaur/casa de bani, acces in Agentie, functionarea sistemelor informatice si de securitate, etc.);
    • Este responsabil de arhivarea corecta a documentelor Agentiei si pastrarea acestora in conditii adecvate;
    • Face propuneri pentru imbunatatirea functionalitatilor produselor, serviciilor si proceselor Bancii in scopul mentinerii si cresterii pozitiei Bancii in piata;
    • Urmăreste cunoaşterea şi aplicarea planului de continuitate a activităţii şi de gestiune a situaţiilor de criză.

    Alte informatii

    TE BUCURI DE UN PACHET DE BENEFICII COMPLEX AL UNUIA DIN CEI MAI BUNI ANGAJATORI
    • Un mediu de lucru multinational si multicultural cu oportunitati de dezvoltare
    • Colaborare intr-un mediu profesionist, cu o echipa de specialisti care lucreaza cu tehnologii foarte noi
    • Pachet de beneficii competitiv: tichete de masa in valoare de 30 de lei, prima anuala de un salariu de baza, bonus de performanta, prime de sarbatori, conditii bancare preferentiale, contributie la pilonul 3 de pensii, programe de dezvoltare profesionala si personala, abonament medical in sistemul privat de sanatate, discounturi la diversi parteneri si multe altele

    BRD se angajeaza sa promoveze diversitatea, echitatea si incluziunea. Suntem mandri sa oferim un mediu de lucru unde diversitatea de medii, culturi, idei si experiente stimuleaza inovatia si creativitatea.
    Indiferent de identitate, candidatura si competentele tale vor fi analizate in mod obiectiv si echitabil. BRD este un angajator cu sanse egale, oferind oportunitati de cariera candidatilor si angajatilor, indiferent de gen, varsta, orientare sexuala, dizabilitati, religie, sau orice alta caracteristica individuala.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara, Lugoj,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Remote

    Vezi job-uri similare (13)