Account Health Specialist

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.04.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Grow Faster.

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

    At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

    Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    Cerinte

    · Ai experiență de minimum 1 an pe o poziție similară; gestionarea relațiilor de tip B2B/ Customer Support reprezintă un avantaj.
    · Ai abilități de lucru în echipa, flexibilitate și atenție la detalii;
    · Ai inițiativă, proactivitate și capacitate de rezolvare a problemelor;
    · Ai orientare spre rezultate și competențe de planificare și prioritizare;
    · Ai capacitate excelentă de comunicare și relationare cu sellerii și colegii;
    · Ai gandire analitică & structurată si o atitudine pozitivă;
    · Ai studii superioare finalizate;
    · Ai cunoștințe foarte bune de limba Engleză, vorbit și scris.



    Responsabilitati


    · Te vei ocupa zilnic de partenerii eMAG Marketplace din portofoliul alocat pentru a le oferi suport si pentru a gasi cele mai bune
    solutii de corectare a indicatorilor de performanta;
    · Vei discuta cu partenerii eMAG Marketplace pentru a le oferi sugestii pentru imbunatatirea indicatorilor de satisfactie a clientilor;
    · Vei monitoriza si vei analiza evolutia indicatorilor de performanta a partenerilor eMAG Marketplace;
    · Instruiesti, prin intermediul telefonului/canalelor scrise sellerii, in functie de statusul acestora;
    · Colaborezi cu alte departamente din marketplace, pentru solutionarea tuturor problemelor intampinate;
    · Te vei familiariza cu toate fluxurile si procesele eMAG Marketplace;
    · Contribui, in mod constant, la construirea si imbunatatirea manualului de bune practici si recomandari pentru partenerii eMAG Marketplace.

    Alte informatii

    · Abonament medical la una dintre clinicile Medicover, MedLife sau Regina Maria;
    · Buget flexibil pe care îl poți investi în tine așa cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG, Fashion Days, Tazz, Therme și Genius, abonament la diferite săli de sport sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională;
    · Diferite discount-uri la partenerii noștri: banking, telefonie, medicină dentară sau wellness;
    · Acces la biblioteca Bookster și credite pe platforma de sănătate psiho-emoțională Atlas;
    · Un mediu de învățare accelerată, cu acces la peste 100.000 de resurse online si platfome, academii de învățare dedicate zonei tale de business și programe de dezvoltare;
    · Un birou prietenos. Am reamenajat sediul nostru central să se potrivească modului de lucru hibrid: am dublat numărul sălilor destinate întâlnirilor și le-am echipat cu tehnologie de ultimă generație.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (400)