Agent Serviciu Clienti (Arad) - Fara experienta necesara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Agent Serviciu Clienti (Arad) - Fara experienta necesara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 24.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    -cel mai important, dorinta de a invata lucruri noi si de dezvoltare profesionala;
    -abilitati bune de comunicare;
    -bune cunostinte de folosire a calculatorului;
    -limba engleza la nivel conversational, cel putin.

    Responsabilitati

    - Mentine relatia cu clientii externi atribuiti – rezolva in timp util cererile acestora
    - Responsabil/a de actualizarea tuturor rapoartelor, dosarelor si a documentatiei din
    departamentul de Vanzari pentru clientii atribuiti
    - Monitorizeaza: status profile speciale, respectare specificatii comenzi cadru de catre clienti,
    plangeri/notificari clienti
    - Realizeaza rapoarte de activitate lunara precum si rapoarte specifice solicitate de seful direct
    - Comunica prin email/telefon cu clientii atribuiti
    - Insereaza in Sistemul de gestiune integrata al companiei toate comenzile clientilor atribuiti,
    emite facturi si note de credit/debit
    - Trimite catre client toate documentele necesare: confirmari comanda, facturi, avize de insotire,
    desene tehnice si orice alta informatie, status, raport, actualizare solicitata de clienti.

    Experienta nu se cere! Se ofera perioada de training platita de companie.

    Alte informatii

    Programul este de luni pana vineri, 08:00-16:30.
    Oferta salariala este formata din:
    -salariu fix + beneficii (masa inclusa la birou, prime de sarbatori, asigurare medicala, echipament de lucru, training asigurat si posibilitati de avansare) si contractul este pe perioada nedeterminata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote