Team Leader call center

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Cerinte pentru Team Leader:

    Italiana nivel avansat (C1-C2)
    Studii superioare
    Experienta in activitate de customer support(inbound, chat) SAU financiar-bancar , 1-2 ani

    Responsabilitati

    Beneficii:

    Tichete de masa 30 RON/zi lucrata
    Bonus performanța în funcție de rezultate
    Tichete cadou Crăciun/Paște
    Sporuri weekend, sarbatori legale, noapte.
    Asigurare medicala privata
    Se oferă training 4 saptamani : în aceasta perioada programul va fi fix 09:00-17:30 sau 10:00-18:30
    Contract pe perioada nedeterminata

    Alte informatii

    Program:

    Se lucrează 5 zile/2 libere, 8h/zi + 30 minute pauza (cate 10 minute pauza la fiecare 2 h)
    Luni - Sambata, turele vor fi organizate intre orele 09:00-23:00
    Poate flexibilitate pe program în limitele posibilitatilor angajatorului ( De ex: poate lucra 4 ore dimineața si 4 ore seara) pentru cei care sunt in timpul studiilor
    Toti Candidatii trebuie sa aiba disponibilitate sa desfasoare activitate pe orice tura, indiferent de interval; programul este stabilit de Manager cu 3 saptamani inainte



    Activitate:

    Primele 3 luni, se va lucra on site, ulterior se va trece în program hibrid. (Dacă angajatul va fi foarte ok pe activitate, va avea rezultate foarte bune, KPI, etc, va putea lucra mai mult remote)

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Iasi,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (18)