Specialist Managementul Contractelor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Managementul Contractelor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    Pentru a indeplini aceste atributii este necesar sa ai:
    • Studii superioare absolvite in domeniul economic/tehnic.
    • Experienta de 2-3 ani in urmarirea derularii contractelor.
    • Buna intelegere a impactulului financiar si a implicatiilor termenilor comerciali.
    • Bune cunostinte in Excel, cu preferinta si experienta in utilizarea SAP-ului.
    • Cunostinte de limba Engleza constituie avantaj.
    • Bune abilitati de comunicare, analiza si negociere.
    • Atentie la detalii si orientare catre rezultate.

    Responsabilitati

    Principalele atributii ale rolului sunt:
    • Gestionarea contractelor de prestari servicii si produse aflate in derulare, monitorizand lunar evolutia acestora din punct de vedere al valorii cat si al termenelor de valabilitate.
    • Intocmirea si validarea devizelor pentru partenerii alocati.
    • Asigurarea ca achizițiile sunt realizate la termenele agreate si conform SLA-urilor interdepartamentale.
    • Oferirea de consultanta si coordonarea activitatilor de pregatire a documentelor necesare desfasurarii procedurilor de achizitie.
    • Gestionarea procedurilor de achizitii de servicii cu valoare limitata delegate, respectand procesele si procedurile interne.
    • Asigurarea respectarii prevederilor contractuale in colaborare cu unitatile de business, fiind responsabil de verificarea activitatilor desfasurate lunar pentru facturarea serviciilor sau produselor.
    • Inregistrarea datelor necesare pentru evidentierea achizitiilor de servicii si produse, a contractelor si a costurilor in sistemul informatic SAP.

    Alte informatii

    Vei beneficia de:
    • Salariu competitiv.
    • Bonuri de masa in valoare de 35 lei / zi.
    • Bonusuri de vacanta, Paste si de Craciun.
    • Bonus pentru recomandarea unor noi angajati.
    • Asigurare medicala privata.
    • Reduceri la serviciile medicale și oferte speciale pentru angajati.
    • Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca.
    • Oportunități de dezvoltare profesională.
    • Regim de munca hibrid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (20)