Operator Introducer si Validare Date

Angajator: FieldStar
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Chitila
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    FieldStar inseamna in 3 cuvinte Limitless Brand Activation, o agentie de BTL in care entuziasmul este la el acasa. De la activari de brand, la evenimente mari (Untold, Neversea, Electric Castle), actiuni In Store, de la creatie la implementare, facem din toate si clientii spun ca le facem si bine!

    Suntem o echipa pentru care nu se poate nu exista, suntem impreuna sa gasim cele mai creative idei si rezolvam orice provocare intalnita. Visam si transformam visele nebunesti in realitate pentru ca ne caracterizeaza perseveranta.
    Iubim curiozitatea – stim ca suna a cliseu – dar cele mai bune idei au pornit din curiozitatea colegilor nostri, nu vrem sa fii cel mai bun, vrem sa devenim impreuna LIMITLESS!

    Cerinte

    • Absolvent studii medii;
    • Bune cunostinte de utilizare a calculatorului (cunostinte utilizare Windows, Microsoft Office);
    • Dorinta de a invata si de a dobândi rapid cunoștințe noi, de a le putea structura și de a le utiliza în mod efficient;
    • Capacitate de organizare optima a timpului, dinamic, atitudine pozitiva si memorie vizuala;
    • Experienta anterioara intr-un post similar ca operator WMS reprezinta un avantaj;
    • Permis de conducere cat B - optional;

    Responsabilitati

    • Operarea comenzilor de intrare generate in sistemul WMS de catre departamentul Comercial;
    • Raspunde de intocmirea notei de receptie si introducerea cantitatilor receptionate in sistemul de gestiune (WMS);
    • Introduce, verifica si se asigura ca datele introduse in sistem sunt conforme cu documentele de receptie sau incarcare marfa;
    • Mentine legatura cu departamentul de achizitii in vederea solutionarii diferentelor sau starii produselor;
    • Activarea comenzilor in functie de discutiile purtate cu Gestionarul/Coordonatorul Logistic;
    • Genereaza si printeaza doscumentele de transport: aviz, CMR;
    • Gestionarea diferentelor semnalate pe avizul de insotire marfa la receptia marfurilor in depozit;
    • Se ocupa de arhivarea electronica si fizica a documentelor;
    • Intocmeste rapoarte specifice;

    Alte informatii

    • Program Luni-Vineri, interval 09:00-18:00;
    • Locatie: Chiajna, decontam/asiguram transportul;
    • Salariu fix;
    • Tichete de masa 300 RON;
    • Contract de munca pe perioada nedeterminata;

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Ilfov,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (67)