E-COMMERCE KEY ACCOUNT MANAGER

Angajator: Lactalis Group
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Retail - Comert
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară .

    Cerinte

    Lactalis România caută E-Commerce Key Account Manager care să se alăture echipei noastre dinamice. Persoana va fi responsabilă de administrarea clienților E-commerce IKA alocati, implementarea planului de Marketing & Trade Marketing, negocierea contractelor anuale cu clienții E-commerce. De asemenea, trebuie să poată analiza volume mari de date, să proiecteze tendințele de vânzări și să identifice noi oportunități în piață, va oferi suport în optimizarea strategiilor de vânzări care să conducă la creșterea cotei de piață.

    - Ne dorim ca viitorul coleg/viitoarea colegă să aibă experiență si cunoștințe relevante pentru o poziție de vânzări;
    - Să fie o persoană organizată și riguroasă; Să aibă cunoștințe despre mediul de vânzare și promovare online;
    - Să aibă bune abilități analitice și project management, de comunicare și prezentare a datelor; Să poată lucra independent și/sau cu echipe interfuncționale;
    - Să aibă bune cunoștințe de operare Microsoft Office și CRM;
    - Să fie fluent în limba engleză – nivel mediu/avansat.

    Responsabilitati

    PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI:

    - Listarea produselor noi și îmbunătățirea sortimentației pentru clienții IKA alocați.
    - Elaborarea și implementarea planului promo. Propunerea de articole ce trebuie promovate, pe tip de client, conform politicii companiei.
    - Analiza performanței promoției realizate versus vânzarea din perioada anterioară promoției.
    - Managementul contractelor comerciale prin încadrarea în bugetele negociate și gestionarea corectă a contractului comercial.
    - Managementul bugetului specific activităților de Marketing & Trade Marketing (ATL & BTL).
    - Monitorizarea pieței prin analiza continuă a activității competiției.
    - Propunerea de soluții fundamentale de dezvoltare a activității de vânzare – listare de produse noi, dezvoltarea portofoliului existent de clienții, coordonarea și implementarea acestora.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Abonament Bookster
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete cadou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (349)