Accountant

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Curtea de Arges
  • Actualizat la: 28.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    ● Ai studii superioare in domeniul economic;
    ● Ai o experienta de minim 2 ani in contabilitate;
    ● Cunosti bine principiile contabile, legislatia fiscala si procesele operationale;
    ● Detii cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
    ● Stii sa lucrezi cu Excel-ul - nivel mediu;
    ● SAP sau orice sistem ERP - nivel mediu;
    ● Esti o persoana organizata;
    ● Ai o buna capacitate de analiza si sinteza;
    ● Te adaptezi cu usurinta la situatiile noi, ai o atitudine proactiva si iti place sa gasesti solutii.

    Responsabilitati

    ● Participarea in procesul de inchidere lunara prin realizarea propunerilor de accruals pentru facturile nesosite, aferente bunurilor receptionate si serviciilor prestate;
    ● Pregatirea/extragerea din ERP a informatiilor necesare pentru pregatirea situatiilor financiare semestriale/anuale;
    ● Pregatirea/extragerea din ERP a informatiilor necesare pentru realizarea, impreuna cu expertul fiscal, a dosarului preturilor de transfer;
    ● Pregatirea informatiilor/documentelor solicitate de auditorul financiar pentru auditul interimar si cel de final de an;
    ● Implicare in coordonarea procesului de inventariere a stocurilor si coordonarea inventarierii mijloacelor fixe;
    ● Verificarea acuratetii inregistrarilor contabile realizate de partenerii de la Financial
    ● Shared Service Center si oferirea de suport pentru intelegerea si postarea corecta a spetelor dificele/noi;
    ● Pregatirea/extragerea din ERP a informatiilor necesare pentru realizarea declaratiilor fiscale lunare.

    Alte informatii

    Se ofera:

    • Expunerea la mediu de lucru internațional;
    • Un pachet atractiv de beneficii;
    • Oportunitatea de a fi implicat în proiecte internaționale
    • Transport asigurat din Pitesti

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    4000 - 5000 RON NET / luna
    Curtea de Arges,