Expert contabil

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    • Peste 2 ani de experiență în Financiar / Contabilitate
    • Studii Superioare (profil economic);
    • Membru CECCAR;
    • Alte certificari specifice in domeniul contabil.
    • Cunoașterea standardelor de contabilitate din Romania;
    • Engleza scrise și vorbite avansat;
    • Abilitati analitice si abilitati organizationale;
    • Experienta utilizare Excel
    • Cunostinte engleză avansat – la nivel conversational
    • Cunostinte avansate MS Office;
    • Experienta in softuri de Contabilitate/ERP, de preferat Winnmentor;
    • Program full time, posibil hybrid.

    Responsabilitati

    In calitate de Expert contabil/Sef contabil veti ajuta la internalizarea contabilitatii, tinerea evidentei financiar contabile, intocmirea declaratiilor fiscale si a rapoartelor de management sau analize financiare.

    Responsabilitatile dumneavoastra includ:
    • evidenta inregistrarilor contabile
    • intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale
    • intormirea si reviziurea balantei de verificare si a bilantului
    • intocmirea situatiilor financiare
    • intocmirea rapoartelor specifice
    • intelegerea rapida a nevoilor companiei si punerea in practica a celor mai bune solutii pentru implementarea acestora;

    Alte informatii

    Ce oferim:
    • mediu de lucru plăcut;
    • decontarea transportului (STB/METROREX si masina personala) de la domiciliu la locul de munca si retur;
    • program de dezvoltare personală și profesională.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (131)