Consultant Suport Tehnic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nexus Electronics active.


Vezi toate job-urile Consultant Suport Tehnic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Nexus Electronics
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.08.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Nexus Electronics SRL este companie romaneasca, cu expertiza in dezvoltarea de sisteme informatice pentru reducerea costurilor operationale. Fondata in 2006, firma are in momentul de fata in portofoliu sistemul de Management si Monitorizare prin GPS a flotelor de vehicule - Nexus GPS Tracking, aplicatia Android pentru monitorizarea telefoanelor mobile - Nexus Locator si Zimplu CRM - aplicatia pentru managementul relatiilor cu clientii. Succesul nostru se datoreaza profesionalismului, seriozitatii si flexibilitatii cu care echipa Nexus trateaza orice solicitare din partea Clientilor.

    Cerinte

    🔔 Oportunitate profesională pentru toți iubitorii de tehnologie

    - Ești la început de drum dar vrei să fii luat în serios și apreciat pentru abilitățile tale?
    - Iar tehnologia nu este o bătaie de cap, ci o provocare pentru tine?
    - În plus, ești răbdător și rezolvarea problemelor îți conferă o satisfacție greu de egalat?

    Atunci, suntem compatibili 💯!

    Nexus caută colegi dornici să învețe și să-și perfecționeze calitățile necesare pentru a fi un reprezentant suport tehnic pentru clienți de excepție.

    Nu ai experiență sau studii în domeniu?
    Nu-i nimic!
    Tot ce ai tu de făcut este să tratezi fiecare client și fiecare solicitare în exact aceeași manieră în care ai vrea la rândul tău, să fii tratat.
    Noi te vom susține cu toată informația și ghidarea de de care ai nevoie să-ți desfășori activitatea în condiții optime.

    Responsabilitati

    Cu ce vei contribui la succesul Nexus? 🙌🏻
    • vei asigura аsistență tehnică pеntru Cliеnții Companiei, atât tеlefonic, cât și prin e-mаil;
    • vei аnalizа defecțiunile/ obiecțiile sеmnаlаtе de către Client și le vei oferi soluții și consiliere în timp real;
    • vei monitoriza progresul cererilor de suport și informarea utilizatorilor;
    • vei introduce și/sau edita datele în CRM-ul organizației.

    Alte informatii

    Cu ce va contribui Nexus la colaborare? 🙌🏻
    • Contract pe perioadă nedeterminată;
    • Programul de lucru: Luni – Joi, 08:00-17:00; Vineri, 08:00-16:00;
    • Asigurare medicală;
    • Contribuție plătită de companie la pensia privată;
    • Posibilitatea de dezvoltare și creștere în cadrul industriei tehnologice (IT);
    • Tichete de masă în format electronic.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (68)