Specialist achizitii materiale electrice - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Consolight active.


Vezi toate job-urile Specialist achizitii materiale electrice - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Consolight
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.01.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    CONSOLIGHT – conectati la viitor



    Ne-am dezvoltat alaturi de tine

    Ne mandrim cu faptul ca suntem o companie cu 100% capital privat românesc, un bun exemplu de antreprenoriat de succes, devenind, în cei 26 de ani de activitate, lider si jucator strategic în distribuția de materiale și echipamente electrice profesionale.

    Prin initiativa, determinare, perseverenta si viziune CONSOLIGHT a trecut de la un business mic de distribuție la unul dintre cele mai cunoscute branduri de pe piata de solutii electrice complete, propunandu-si o cifra de afaceri de peste 75 de milioane de euro in 2023.

    Cerinte

    • Absolvent(a) de studii superioare cu diplomă de licență de lungă durata a unei instituții de învățământ superior profil tehnic ( constructii, electrotehnică, instalații electrice), de preferat.
    • Excelente abilități de Office și experiență de lucru cu sistem ERP, CRM
    • Foarte bune abilităţi de analiză și sinteză.
    • Foarte bune abilitaţi de rezolvare a problemelor
    • Foarte bune abilităţi de comunicare și negociere
    • Bune cunoștințe de limba engleză

    Responsabilitati

    • Administrează nomenclatorul de articole;
    • Propune și implementează noi produse în gama.
    • Respectă termenele contractuale cu furnizorii, selecționează și negociază condițiile comerciale, menține și dezvoltă relația cu partenerii, urmărind îmbunătățirea condițiilor de achiziție per categorie / furnizor.
    • Gestionează achizițiile și stocurile de marfă pentru furnizorii și categoriile de produse administrate.
    • Identifica și transmite soluții tehnice către departamentele interne, asigurând suport tehnic, în calitate de expert, cu privire la produsele din categoria alocată
    • Efectuează cu regularitate studii de piață și analiză concurenței, pe produsele din categoria alocată;
    • Rezolva reclamațiile la adresa furnizorilor (comerciale; neconformități marfă: retururi comerciale și retururi defecte; acțiuni de lichidare și casare produse);
    • Să introducă în sistemul informatic comenzile de achiziție și să le urmărească la toate nivelurile astfel încât să se asigure de aprovizionarea acestora în cele mai optime condiții;
    • Constituirea, asigurarea și verificarea unui stoc optim de marfă;

    Beneficii

    • Asigurare medicala
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (181)