Inginer - industria alimentara - Tg. Neamt

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Neamt
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Studii in domeniu, experienta constituie un avantaj.
    Obligatorii: Simt practic, comunicativ si sociabil, spirit de echipa.
    Constituie un avantaj: Creativitatea, spiritul novator.
    Atitudini: Angajament si responsabilitate, initiativa, orientare a activitatii pe rezultate, onestitate.
    • Salarizare: Salariul se stabileste prin libera negociere dintre persoana in cauza si angajator, respectandu-se dispozitiile legale in vigoare.
    • Posibilitati de promovare: In conditiile obtinerii unui bun profit se pot acorda prime, compensatii si alte facilitati. Promovarea se face in functie de categorii si de posibilitatile firmei.

    Responsabilitati

    Scopul general al postului
    Coordonarea si organizarea procesului de productie in vederea realizarii planului de productie stabilit (pentru sectia in care isi desfasoara activitatea) si a obiectivelor calitatii.
    Obiectivele postului
    Coordonarea si acordarea de asistenta tehnica intregului personal din subordine in vederea realizarii productiei.
    Urmarirea aplicarii politicii organizatiei in domeniul calitatii in sectia pe care o coordoneaza.
    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului:
    • Supravegheaza respectarea calitatii pe intreg procesul tehnologic si propune masuri de imbunatatire a calitatii ori de cate ori este necesar.
    • Organizeaza fluxul de productie si programarea cantitatilor de materii prime in functie de capacitatea optima de prelucrare, a spatiilor de depozitare si a cererii si ofertei
    • Fundamenteaza necesarul de aprovizionat in functie de programele de productie, de solicitarile sectoarelor de productie si a compartimentelor functionale
    • Intocmeste documentatia necesara activitatilor in domeniul calitatii ISO si HACCP.
    • Monitorizeaza zilnic starea de curatenie a utilajelor si comunica maistrului sau sefului de tura eventualele nereguli pentru a lua masuri de remediere atunci cand este cazul.
    • Stabileste necesarul zilnic de materii prime, materiale si urmareste aprovizionarea sectiei cu acestea.
    • Solicita fise tehnice ale produselor de la furnizori
    • Impune furnizorilor conditii de transport
    • Verifica corelatia dintre planul zilnic si productia realizata, iar in cazul in care apar abateri il informeaza pe superiorul ierarhic.
    • Verifica zilnic intocmirea documentelor de evidenta primara de catre maistri si centralizarea acestora in raportul de productie.
    • Intocmeste si afiseaza procedurile / retetele si instructiunile de fabricatie pentru fiecare tip de produs si raspunde de actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime.
    • Supravegheaza zilnic consumul de materii prime si incadrarea in consumul specific normat.
    • Întocmeste lunar necesarul de materii prime si materiale auxiliare, conform planului de productie si il transmite Departamentului Aprovizionare.
    • Urmareste incadrarea in bugetul stabilit a cheltuielilor indirecte ale sectiei.
    • Verifica intocmirea pontajului lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane.
    • Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
    • Stabileste conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
    • Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal.
    • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

    Alte informatii

    • Conditii de munca:
    Mediul de activitate: microclimat fara caracteristici ce pot cauza boli profesionale
    Programul de lucru: cel stabilit prin REGULAMENTUL INTERN
    Deplasari: In interiorul si in afara firmei, in zonele de receptie si distributie a marfurilor.
    Cazuri exceptionale: Prin delegare de competenta poate prelua anumite atributii.
    • Alte drepturi si obligatii:
    - De a cunoaste obiectivele privind strategia si politica firmei;
    - De a se instrui in vederea cresterii performantelor personale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (916)