Executive Assistant

Angajator: MAGNOR
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.05.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Noi, echipa MAGNOR, suntem ingredientul de succes al companiei noastre. Suntem o comunitate de peste 150 angajați, o echipa cu oameni curajoși și talentați, care produce rezultate importante în fiecare zi. 

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    • Studii superioare finalizate in domeniul economic sau juridic;
    • Experienta anterioara ca asistent personal sau intr-un rol similar;
    • Cunostinte avansate de operare PC: Pachet Office (Outlook, Power Point, Excel);
    • Limba engleza nivel avansat;
    • Abilitați de organizare/autogestionare, capacitatea de a respecta termenele limita;
    • Sa detina un bun management al volumului de munca și capacitatea de a stabili prioritați;
    • Abilitati foarte bune de comunicare (scris si verbal);
    • Aspect ingrijit si profesional;
    • Capacitatea de a menține confidențialitatea absoluta in ceea ce privește informațiile sensibile sau confidențiale;
    • Capacitatea de a-si asuma responsabilitati, de a reactiona rapid si de a lua decizii rapide in momente critice.

    Responsabilitati

    Responsabilitatile tale vor include, dar nu se vor limita la:
    • Gestionarea programului zilnic al Presedintelui, incluzand programari, intalniri si calatorii;
    • Asigurarea ca toate sarcinile sunt finalizate la timp, cum ar fi raspunsul la e-mailuri, intocmirea de documente si rapoarte, si plasarea de comenzi;
    • Coordoneaza si comunica cu alte departamente, furnizori, institutii sau parteneri de afaceri;
    • Gestionarea si urmarirea bugetului personal si a cheltuielilor legate de afaceri;
    • Asigura suport pentru consiliul de administratie;
    • Asigurarea confidentialitatii si respectarea eticii profesionale;

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    • Salariu atractiv;
    • Tichete de masa;
    • Prime de sarbatori;
    • Abonament medical la o clinica private;
    • Abonament Bookster;
    • Un mediu de lucru activ cu posibilitati multiple de dezvoltare;
    • Preturi speciale la produsele comercializate in cadrul companiei;

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Bonus anual
    • Al 13-lea salariu
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Abonament Bookster
    • Decontarea transportului
    • Discount produse companie /companii partenere

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (12)