Accounting Controller

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Accounting Controller active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.06.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Economic studies – bachelor’s degree;
    Good knowledge on accounting rules and regulations, IFRS knowledge is a plus;
    At least 5 years in accounting / tax;
    Advanced knowledge of Excel;
    Experience in Charisma ERP is a plus.

    Responsabilitati

    The Accounting Controller will be involved in controlling and reconciliation activities.

    Monitoring and checking the accuracy of the accounting records;
    Verifying the supporting documents and proper internal approvals for payments;
    Monthly monitoring accruals and advance expenses;
    Monthly reconciliation activities regarding operational and capital expenses;
    Functional administration tasks related to ERP system;
    Other ad hoc financial controlling/ cross functional tasks as well as providing back up to other team members.

    Alte informatii

    BENEFICII

    Flexibilitate

    incepe programul oricand in intervalul 7:30-10:00.
    decide impreuna cu managerul si fii prezent fizic la birou maxim1 zi/saptamana.
    hybrid la noi e ceva firesc!

    Echilibru viață personală/viața profesională

    pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru.
    zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta.
    birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi.
    zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute.
    zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta.
    asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață.
    asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile.
    seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.

    Avantaje financiare

    13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata).
    sustinere financiară pentru evenimente speciale.
    costuri preferențiale la servicii și produse bancare.
    tichete de masă.

    Training și dezvoltare

    program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar.
    un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi.
    plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește;
    acces la nenumărate sesiuni de training online.
    abonament la Bookster, un prieten apropiat.
    o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi.

    Demersul de recrutare se desfasoara in baza prelucrarii datelor cu caracter personal, conform informatiilor detaliate in informarea privind prelucrarea datelor in procesul de recrutare, pe care o regasiti pe site-ul Alpha Bank Romania.