Accounting Associate (Temporary – 2 years)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile JTI Romania active.


Vezi toate job-urile Accounting Associate (Temporary – 2 years) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: JTI Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.04.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    La nivel global, JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun și produse pentru vapat, cu operațiuni în peste 130 de țări. Cu sediul la Geneva, Elveția, JTI are peste 46.000 de angajați, fiind membră a grupului Japan Tobacco.

    În România, JTI și-a început activitatea în România în 1993 (ca R.J. Reynolds), și a fost una dintre primele companii multinaționale care a investit pe plan local. De atunci, am continuat să investim în oameni, în mărci și în fabrica din București, recunoscută în grupul JTI pentru eficiență și excelența în execuție. Circa 70% din producția fabricii merge la export.

    Cerinte

    Who are we looking for - Requirements:

    - University degree (Economics/ Finance/ Accounting);
    - Experience in finance / accounting-related position;
    - Strong numerical abilities and good analytical skills;
    - Ability to work under pressure, respecting tight deadlines;
    - Good Knowledge of Excel, SAP will be a plus;
    - English upper intermediate to advanced level;
    - Good planning and organizing abilities;
    - Proactive, excellent team player with strong communication and interpersonal skills.

    Responsabilitati

    What will you do - Responsibilities:

    - Ensure proper record of invoices representing miscellaneous purchases;
    - Ensure correct accounting and fiscal treatment of VAT & expenses from both perspectives RAS/IFRS;
    - Timely and accurate GL accounts & vendors’ reconciliation;
    - Contract confirmation in local database application;
    - IBAN accounts’ validation in local ERP application for accurate payments;
    - Offers support to Global Business Services colleagues AP invoices related;
    - Invoices and contracts' archiving.

    Alte informatii

    All applications will be reviewed, however only suitable candidates will be contacted for further discussion. Be aware that you will receive the call from Poland as our Global Business Services is based in Warsaw.


    What are the next steps - Recruitment process:

    - Online tests
    - Phone discussion
    - Online interview with the team


    Thank you very much for your interest in the role. You are welcome to apply!

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Abonament medical
    • Zile libere suplimentare
    • Laptop
    • Fun / Relax Area
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    6500 - 7500 RON NET / luna
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (195)