Sales Support, echipamente medicale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DARE active.


Vezi toate job-urile Sales Support, echipamente medicale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: DARE
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

       DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.

    Cerinte

    Studii superioare economice/tehnice;
    Limba engleză fluent;
    Experiență anterioară într-o poziție similară;
    Experiență de lucru în CRM;
    Abilități de comunicare, organizare, negociere;
    Gândire analitică;
    Orientare către rezultate, atenție la detalii.

    Responsabilitati

    Asigura suportul necesar clientilor privind documentatiile tehnice cu caracter general, suport marketing;
    Asigura activitatea de clarificare si follow-up in legatura cu proiectele si ofertele pentru portofoliul alocat;
    Asigura interfata intre clienti si departamentul de vanzari;
    Asigura suportul necesar fortelor de vanzare in lipsa acestora (deplasari la clienti, concedii,traininguri interne/externe);
    Asigura relatia directa cu clientii: follow up, clarificari suplimentare, ofertare sau after sales;
    Trimite oferte generale tehnice-comerciale, oferte si documentatia pentru participarea la proceduri de achizitie;
    Raspunde cererilor de oferta primite din afara si din interiorul firmei pentru elaborarea de oferte speciale, respectand politicile de preturi stabilite;
    Raspunde de intocmirea si arhivarea electronica a documentelor specifice activitatii de vanzari;
    Asigura actualizarea licitatiilor, interactiunea cu furnizorii de informatii, info intern;
    Actualizeaza baza de date cu potentiali clienti (contactati personal, selectati din diferite baze de date).

    Alte informatii

    Ce oferim:
    Un mediu de lucru foarte plăcut, management orientat către oameni;
    Pachet salarial competitiv;
    Oportunități de dezvoltare.

    Salariu

    4500 - 5000 RON

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Program de lucru flexibil
    • Short Fridays
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (191)