Contributii salariale si cum difera salariile in functie de jobul tau
Assistant Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Life Style Design (LSD) General Contractor active.Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Life Style Design (LSD) General Contractor |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.05.2023 |
Job remote: | On-site |
LSD Group is a fit-out & integrated construction company based in Romania and operating in the CEE Region.
LSD Group offers fit-out services for Healthcare, Entertainment, Retail, Office, Warehousing related businesses.
We, LSD GROUP, cover fit-out needs for all that people would need in their daily lives. Whether it's a gym in the morning, health-related fitouts, offices for work, retail shops for shopping, entertainment, groceries, or even large warehousing to store materials for all your needs.
Type: Private
Size: 70 employees
Sector: Fit Out
Head Office: Bucharest
Subsidiaries: Belgrade, Sofia, Warsaw
Founded: 2007
Industry: Construction
- Absolventa de facultate;
- Fluenta in limba engleza (scris & vorbit);
- Cunostinte bune de operare Excel, Word, Outlook;
- Persoana organizata, cu initiativa, dorinta de invatare permanenta si spirit de echipa;
- Incredere, seriozitate, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in paralel;
- Capacitate de lucra cu informatii confidentiale;
- Capacitatea de a se auto-organiza, pe baza unui set de priorități;
- Abilitati de comunicare;
- Atitudine empatică, energică, entuziastă.
- Activități de protocol;
- Organizarea şedinţelor;
- Preluarea, inregistrarea si arhivarea sau redirectionarea corespondentei, in functie de situatie;
- Pregatirea si expedierea corespondentei – colaborarea cu firmele de curierat;
- Asigurarea necesarului de consumabile si birotica;
- Asigurarea necesarului de produse de protocol;
- Redactarea documentelor la solicitarea superiorului ierarhic;
- Scanarea si/sau multiplicarea documentelor;
- Arhivarea documentelor conform regulilor stabilite in cadrul companiei;
- Organizarea deplasărilor personalului Managerial;
- Rezervarea biletelor de avion si asigurarea cazarii cu ajutorul agentiilor de turism cu care compania colaboreaza;
- Alte programari, rezervari sau activitati similare.
- Training-uri
- Cursuri
- Laptop
Raporteaza eroarea la