Contributii salariale si cum difera salariile in functie de jobul tau
Reporting Analyst
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamland active.Vezi toate job-urile Reporting Analyst active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.04.2023 |
Job remote: | On-site |
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
- Bachelor’s Degree in Accounting/Finance/Economics;
- Strong fluency with Excel formulas and functions;
- Sap knowledge (would be a plus);
- Strong analytical and data gathering skills;
- Good business acumen.
- Perform financial forecasting, reporting, and operational metrics tracking;
- Analyze past results, perform variance analysis, identify trends, and make recommendations for improvements;
- Evaluate financial performance by comparing and analyzing actual results with plans and forecasts;
- Provide analysis of trends and forecasts and recommend actions for optimization;
- G/A expenses (budget preparation and execution, explanations for variations);
- Cash flow (budget preparation and execution, explanations for variations); prepares weekly projections for cash flow;
- Balance sheet (budget preparation and execution, explanations for variations);
- Capex (budget preparation and execution, explanations for variations);
- Monthly intercompany reconciliations, monthly ageing (PL /BS/CF);
- IFRS 16 (prepares monthly calculations and accounting records, projections, budget);
- Involved in monthly preparation of IFRS package in ron and euro (actuals, variation analysis).
Raporteaza eroarea la