Manager departamente comerciale stagiar
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Manager departamente comerciale stagiar active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Candidatul Ideal
Orientat catre client si nevoile sale, abilitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza, autonom, capacitate de anticipare, buna organizare personala si de echipa, abilitati de conducere, bun evaluator, bun formator, empatic, riguros, eficient, perseverent, capacitate de adaptare, rezistenta la stres.
Calificare: studii superioare
Cunostinte: operare PC – Office (Word, Excel, Power Point), e-mail, Google Drive, utilizare sisteme electronice de vanzari (e-commerce, sisteme digitale, self-service);
Experienta profesionala: minim un an in vanzari.Descrierea jobuluiIn principal, postul are misiunea de a isi dezvolta abilitatile si competentele profesionale specifice postului prin participarea la sistemul de mentorat/ indrumare profesionala interna. Astfel, postul are misiunea de a isi dezvolta abilitatile si competentele profesionale si de a practica activitatile specifice celor patru componente principale:
Clienti si digitalizare. Castigarea si fidelizarea clientilor prin crearea de experiente client deosebite; asigurarea unui serviciu client de excelenta in perimetrul sau.
Management al resurselor umane. Crearea si dezvoltarea de echipe profesioniste, productive, aflate permanent in serviciul clientului si animate pentru atingerea obiectivelor.
Cunoasterea produselor si a pietei. Cunoaste gama de produse din perimetrul pe care il deserveste si piata, contribuie activ la adaptarea ofertei conform asteptarilor clientilor si tendintelor de consum (bun, sanatos, local).
Gestionarea perimetrului. Contribuie la imbunatatirea continua a rentabilitatii perimetrului sau.
Noi oferim :
Salariu competitiv, bonuri de masă, prima de Paste si de Craciun, prima de vacanta
Zile de concediu odihna suplimentare in functie de vechime si pentru zi de nastere
Asigurare de sănătate, asigurare de viață, asigurare stomatologică
Mediu de lucru în care te simți respectat/a și apreciat/a
Posibilități de evoluție profesională într-o companie multinațională.
Te provoacă acest job? Te regăsesti în tot ce ți-am povestit mai sus ? Aplică la acest job !
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Area Sales Manager Traditional Trade Channel Hybrid | |
Key Account Manager @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Adjunct Manager Magazin, Prelungirea Ghencea BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (161) |
Raporteaza eroarea la