Manager departamente comerciale stagiar

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Deva
  • Timisoara
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 30.03.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    Candidatul Ideal

    Orientat catre client si nevoile sale, abilitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza, autonom, capacitate de anticipare, buna organizare personala si de echipa, abilitati de conducere, bun evaluator, bun formator, empatic, riguros, eficient, perseverent, capacitate de adaptare, rezistenta la stres.

    Responsabilitati

    Calificare: studii superioare
    Cunostinte: operare PC – Office (Word, Excel, Power Point), e-mail, Google Drive, utilizare sisteme electronice de vanzari (e-commerce, sisteme digitale, self-service);

    Experienta profesionala: minim un an in vanzari.Descrierea jobuluiIn principal, postul are misiunea de a isi dezvolta abilitatile si competentele profesionale specifice postului prin participarea la sistemul de mentorat/ indrumare profesionala interna. Astfel, postul are misiunea de a isi dezvolta abilitatile si competentele profesionale si de a practica activitatile specifice celor patru componente principale:
    Clienti si digitalizare. Castigarea si fidelizarea clientilor prin crearea de experiente client deosebite; asigurarea unui serviciu client de excelenta in perimetrul sau.
    Management al resurselor umane. Crearea si dezvoltarea de echipe profesioniste, productive, aflate permanent in serviciul clientului si animate pentru atingerea obiectivelor.
    Cunoasterea produselor si a pietei. Cunoaste gama de produse din perimetrul pe care il deserveste si piata, contribuie activ la adaptarea ofertei conform asteptarilor clientilor si tendintelor de consum (bun, sanatos, local).
    Gestionarea perimetrului. Contribuie la imbunatatirea continua a rentabilitatii perimetrului sau.

    Alte informatii

    Noi oferim :

    Salariu competitiv, bonuri de masă, prima de Paste si de Craciun, prima de vacanta
    Zile de concediu odihna suplimentare in functie de vechime si pentru zi de nastere
    Asigurare de sănătate, asigurare de viață, asigurare stomatologică
    Mediu de lucru în care te simți respectat/a și apreciat/a
    Posibilități de evoluție profesională într-o companie multinațională.

    Te provoacă acest job? Te regăsesti în tot ce ți-am povestit mai sus ? Aplică la acest job !

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>