Specialist, Loyalty Consumer

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.03.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Suntem certificați Top Employer pentru al treilea an consecutiv de catre Top Employers Institute;
    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    •    Orientare catre client;
    •    Lucrul in echipa;
    •    Orientare catre rezultate;
    •    Gestionarea unui mediu in schimbare;
    •    Responsabilitate;
    •    Comunicare eficienta. 


    Certificări tehnice/profesionale necesare: 

    Studii medii- diploma de Bacalaureat.


    Experienta in domeniu: 

    Experienta in Vanzari/ Relatii clienti reprezinta un avantaj.

    Mod de lucru: Remote

    Responsabilitati

    - Actioneaza telefonic, prin generarea de apeluri(outbound) catre clientii existenti din baza Vodafone, cu scopul de a-i securiza.
    - Este responsabil de gestiunea portofoliului de clienti, contribuind la mentinerea si cresterea valorii serviciilor clientilor si reducerea churn-ului.
    - Intelege poziţia clientului si gaseste modalitatile de a păstra clientul in reţea si de a-i menţine interesul pentru Vodafone. 
    - Are cunostinte despre caracteristicile si beneficiile pachetelor de servicii si produse Vodafone adresate clientilor persoane fizice.
    - Mentine la un nivel optim balanta intre solutiile oferite clientului si venitul generat ca urmare a actiunii de ofertare.
    - Daca nu reuseste sa păstreze clientul, da curs solicitarii initiale a acestuia si finalizeaza operand modificarile necesare in sisteme.
    - Comunica cu toate departamentele, pentru a găsi soluţia  optima de rezolvare a problemei clientului si a-i oferi cea mai buna alternativa.
    - Proceseaza reclamaţiile clientului, de o maniera profesionista si politicoasa, pentru a rezolva toate aspectele care tin de competenta sa. 
    - Identifica si intelege nevoile de comunicare ale clientilor cu scopul de a propune oferte de retentie care se potrivesc nevoilor acestora.
    - Construieste, adapteaza si propune clientului o oferta de produse si servicii Vodafone cu scopul de a incheia cu succes procesul de retentie.
    - Tine evidenta tuturor solicitarilor primite de la clienti  si inregistreaza motivele nemultumirii clientului/ motivele de reziliere si statusul negocierii in toate aplicatiile stabilite prin procedurile interne.
    - Primeşte, inregistreaza si rezolva cererile sunând clientul si respectand termenele de rezolvare intern agreate si reglementarile legale in vigoare.
    - Rezolva, alaturi de seful direct orice solicitare care are impact in experienta clientului si cauta impreuna cu acesta solutii pentru a mentine satisfactia clientului la standarde inalte.