Asistent Front Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Evolve today active.


Vezi toate job-urile Asistent Front Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Evolve today
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    At Evolve today we offer complex Human Resources services, from business consulting to headhunting and recruitment. We have extensive experience in finding talented professionals, for a variety of industries, especially in the IT sector.
    We started with a dream: to create a Human Resources company with a strong, unique profile on the market, deeply shaped by our core values: commitment to performance, professionalism, a balanced approach and deep satisfaction for our clients.
    From that moment, we nurtured special relationships and we continuously evolved, being flexible, but staying true to our values. We aim higher and higher and we invite you to EVOLVE with us!

    Cerinte

    Pentru partenerul nostru, o companie de software development și management de produs, suntem în căutarea unui Asistent Front Office, care să se alăure echipei lor mature și creative.

    Dacă ești o persoană dinamică, cu bune abilități de organizare și o atitudine orientată către calitate și soluții, rolul acesta este următorul pas în cariera ta.


    Cerințe:

    Experiență pe un rol similar de minim 2 ani;
    Abilitatea de a urmări sarcini și obiective multiple, capacitate de a se auto-organiza;
    Atitudine pozitivă și orientată către soluții;
    Atenție la detalii și bune abilități de organizare a activității proprii dar și a celor ce implică membri ai organizației;
    Orientare către calitate și structurare a activităților;
    Cunostințele de limba engleză la nivel mediu reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    Activități de protocol: întâmpinarea corespunzătoare a clienților și colaboratorilor;
    Organizarea ședințelor de lucru: transmiterea invitațiilor pe e-mail/telefonic (inclusiv Google Calendar), asigurarea confirmarilor, pregatirea spațiului pentru ședințe, etc.;
    Preluarea, înregistrarea și arhivarea sau redirecționarea corespondenței, în funcție de situație;
    Pregatirea și expedierea corespondenței (colaborarea cu firmele de curierat);
    Asigurarea necesarului de consumabile și birotică în cadrul companiei: definire necesar, plasare comenzi, urmărire livrare;
    Asigurarea necesarului de produse de protocol - legătura cu furnizorii;
    Redactarea documentelor necesare la solicitarea managementului;
    Scanarea și/sau multiplicarea documentelor în funcție de nevoi;
    Asigurarea respectării regulilor de întocmire a documentelor cu care operează și depunerea/distribuirea la termen a documentele către departamentele complementare;
    Arhivarea documentelor conform regulilor stabilite în cadrul companiei;
    Organizarea deplasărilor personalului companiei: rezervari cazare/mijloace de transport, confirmări, relație cu furnizori, etc.;
    Alte programari, rezervări sau activități similare;
    În măsura în care există un interes activ, există posibilitatea formării pentru a prelua task-uri în Departamentul administrativ-financiar.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Abonament medical;
    Posibilități de dezvoltare, în funcție de interesele active;
    Teambuilding-uri și activități alături de echipă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (49)