SPECIALIST/EXPERT ACHIZITII PUBLICE (SEAP)

Angajator: Consolight
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.03.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    CONSOLIGHT – conectati la viitor



    Ne-am dezvoltat alaturi de tine

    Ne mandrim cu faptul ca suntem o companie cu 100% capital privat românesc, un bun exemplu de antreprenoriat de succes, devenind, în cei 26 de ani de activitate, lider si jucator strategic în distribuția de materiale și echipamente electrice profesionale.

    Prin initiativa, determinare, perseverenta si viziune CONSOLIGHT a trecut de la un business mic de distribuție la unul dintre cele mai cunoscute branduri de pe piata de solutii electrice complete, propunandu-si o cifra de afaceri de peste 75 de milioane de euro in 2023.

    Reţeta succesului? Relaţia durabilă cu producătorii și clienții, adaptând portofoliul de produse și servicii, astfel încât să corespundă exigențelor acestora și să anticipeze nevoile lor de dezvoltare. Realizăm toate acestea cu zeci de mii de produse, înglobate în soluții complete fiabile. Acestea sunt atent selecționate de la furnizori internaționali renumiti, stabili și cu game de produse diversificate.

    Astfel, solutiile electrice oferite de CONSOLIGHT variaza de la cele standard la cele personalizate, de la sisteme traditionale la cele smart & eco, precum si la cele specifice proiectelor majore (ansambluri imobiliare, hale sau parcuri industriale, institutii din sectorul public, unitati sanitate, de invatamant, etc.).

    Focusul nostru strategic il constituie satisfacerea nevoilor clientilor ce vizeaza eficienta energetica si de confort, precum si pe cele de sustenabilitate. De aceea acționăm constant pentru educarea pieței și adopția tehnologiilor smart de iluminat, de mobilitate electrică, pentru casele și orașele inteligente ale viitorului apropiat.

    Viziunea CONSOLIGHT s-a materializat prin dezvoltarea accelerata a diviziei CONSOTECH si transformarea ei recenta in companie de sine statatoare, devenita vârful nostru de lance în distribuţia si implementarea soluţiilor electrice SMART & ECO. Astfel, ne ajutăm clienții să descopere moduri optime de a integra și folosi componentele electrice în proiecte cu eficiență energetică sporită, transpusă în reducerea de costuri și creșterea confortului.

    Cerinte

     Absolvent(ă) de studii superioare, cu diplomă de licență de lungă durată, a unei instituții de învățământ superior cu tehnic sau în domeniul administrativ-economic;
     Experiență relavanta pe un post similar de minim 2 ani;
     Cunoașterea sistemului SICAP (SEAP)
     Cunoașterea legislației în vigoare
     Cunoștințe operare Internet Explorer, Outlook Express, Microsoft Office
     Cunoștințe și experiență în vânzări
     Abilități dе comunicare și relaționare,spirit de observație,răbdare,viteză de reacție
    Abilități dе identificare rapidă a nevoilor clienților și oferirea rapidă de soluții
     Capacitate dе lucru în echipa în mod eficient,contribuind pozitiv la realizarea rezultatelor
     Persoană proactivă, dinamică, orientată spre rezultate

    Responsabilitati

    • Raspunde de pregatirea documentatiei, organizarea si derularea participarii companiei la licitatii/ achizitii publice (produse, servicii) cu respectarea legislatiei in vigoare si elaborarea de rapoarte privind stadiul licitatiilor la solicitarea angajatorului
    Monitorizeaza si urmarareste oportunitatile de licitatii.
    • Monitorizeaza statusul licitatiilor pe rol (clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc...)
    • Studieaza documentatiile de atribuire.
    • Solicitarea autoritatii contractante de clarificari
    • Urmareste daca societatea indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire.
    • Elaborareaza documentele de calificare sau eligibilitate si urmarireste oferta pana la momentul adjudecarii sau respingerii.
    • Colaborareaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare.
    • Identifica expertii solicitati in cadrul documentatiilor de atribuire si pregateste documentele necesare dovedirii indeplinirii tuturor cerintelor.
    • Identifica si tine legatura pentru participarea la procedurile de licitatie
    • Raspuns la solicitari de clarificari din partea comisiilor de evaluare.
    • Urmareste modificarile in legislatia privind achizitiile publice.
    • si tine legatura pentru participarea la procedurile de licitatie
    • Publica în SEAP planurile de achiziții publice
    • Raspuns la solicitari de clarificari din partea comisiilor de evaluare
    • Urmareste modificarile in legislatia privind achizitiile publice