Marketing Specialist Global Law Services (Hibrid)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.


Vezi toate job-urile Marketing Specialist Global Law Services (Hibrid) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: QLT® Group România | Recrutare
Domeniu:
  • Marketing
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare

    Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.

    Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Clientul nostru este o casa de avocatura internationala full-service cu locatie ultracentrala in Excelsior Center, zona Universitatii, sector 1. Ne dorim sa atragem in echipa un profesionist din zona serviciilor: juridice, audit, consultanta sau corporatii care a lucrat pe zona de marketing online si offline si care cunoaste limba engleza la nivel avansat.


    Cerinte:
    • Experineta pe un post similar peste 7 ani de preferat in zona serviciilor;
    • Studii superioare finalizate;
    • Excelent utilizator MS Office (Word/ Excel/ Power Point etc);
    • Engleza la nivel avansat.


    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Pregatirea documentatiei necesare pentru licitatii, intalniri, prezentari, evenimente interne, in conformitate cu instructiunile primite, standardele firmei;
    • Pregatirea dosarelor pentru licitatii, in conformitate cu instructiunile primite de la beneficiar si de la partenerii sau avocatii implicati;
    • Pregatirea rapoartelor de evolutie si dezvoltare a afacerii pentru sectoarele cheie ale firmei la nivel local si global;
    • Coordonarea celor implicati in pregatirea documentelor pentru evenimente (personalul din receptie, secretariat);
    • Gestionarea si actualizarea bazelor de date din aria sa de activitate (cu prezentari, contacte, competente pe arii de activitate, proiecte finalizate, CV-uri etc) conform standardelor firmei, prin comunicarea eficienta cu partenerii si avocatii;
    • Mentinerea si imbunatatirea imaginii si a profilului firmei in cadrul mediului de afaceri si al celui juridic (prin prezentari, articole, social media etc);
    • Inscrierea la diferite premii juridice, organizatii profesionale, de afaceri, nonprofit etc impreuna cu materiale care sa sustina activitatea firmei / inscrierea in ghidurile caselor de avocatura si in clasamentele juridice;
    • Organizarea de conferinte/seminarii/evenimente clienti si sau media etc (incluzand intocmire agenda, program, liste/inregistrare invitati, materiale de discutie/prezentare/promotionale etc);
    • Gestionarea activitatilor de responsabilitate sociala (CSR) ale firmei (proiecte interne, actiuni pro-bono etc.), in colaborare cu partenerul asociat coordonator si cu managerul general si in conformitate cu politica globala si prioritatile firmei in acest domeniu;
    • Gestionarea si actualizarea paginilor de intranet si internet (publicarea pe aceste medii a materialelor de prezentare/presa/specialitate, politici de firma, baze de date etc);
    • Distribuirea comunicatelor si articoleleor de presa, editoriale si a buletinelor informative/informarilor catre clienti si media;
    • Suport editorial, creatie, coordonare si urmarire realizare de brosuri, documente oficiale, carti de vizita, obiecte personalizate;
    • Relatia cu furnizorii implicati in realizarea serviciilor din aria de competenta;
    • Mentine relatia cu alte departamente suport/birouri din grup pentru a rezolva diverse situatii din aria de competenta;
    • Dezvoltarea si mentinerea de relatii externe cu terti din aria sa de interes (ex. jurnalisti, reprezentati ai institutiilor media etc).

    Alte informatii

    Oferta:
    • Contract de munca stabil;
    • Salariu la nivel competitiv;
    • Tichete de masa+ asigurare medicala;
    • Bonusuri anuale in functie de rezultate;
    • Locatie ultracentrala, zona Universitatii;
    • Sistem Hibrid (2 zile de acasa + birou).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (108)