Insurance Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EPIC Business Human Strategy active.


Vezi toate job-urile Insurance Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between clients business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    Profil:
    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta pe o pozitie similara de cel putin 3 ani;
    • Certificare ISF (autorizare necesara pentru desfasurarea activitatii de distributie in asigurari);
    • Experienta în vânzarea dе asigurări RCA/CASCO;
    • Cunostinte utilizare a aplicatiei 24 Broker;
    • Abilități analitice și cunoștințe excelente de MS Office (Excel, Power Point)
    • Abilități excelente de comunicare si relationare;
    • Capacitate de analiza, sinteza si negociere;
    • Capacitate de intelegere a clienților, identificarea rapidă și satisfacerea nevoilor lor;
    • Colaborativ, capabil să construiască parteneriate puternice și de încredere cu ceilalți;
    • Orientare către rezultate;
    • Lucru in echipa;

    Responsabilitati

    Clientul nostru își propune să își consolideze echipa și a început un proces de căutare pentru postul vacant de Insurance Officer. Viitorul Insurance Officer fi responsabil de finalizarea vazarilor, oferirea de servicii post vanzare clientilor, de mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii pe toata perioada contractuala.
    Responsabilitati:
     Intocmirea de contracte de asigurare, precum si documente aferente acestora, inclusiv inspectii de risc;
     Organizarea, coordonarea, acordarea de suport si gestionarea activitatilor asistentilor auxiliari (dealeri);
     Urmarirea incasasarilor la zi a tuturor ratelor de prima;
     Verificarea scadentarul reinnoirilor si contactarea clientilor in timp util;
     Opererarea in baze de date a contractelor de asigurare;
     Concilierea primelor de asigurare;
     Colaborarea cu companiile de asigurare agreate;
     Respectarea normelor/ procedurilor interne de lucru.

    Alte informatii

    Clientul nostru

    Toyota România - importator și distribuitor al marcilor Toyota și Lexus în România - face parte din Inchcape Group, o companie multinațională britanică cu o istorie de peste 160 de ani. În 2000, Toyota Motor Corporation a atribuit drepturile de import și distribuție Toyota România pentru mărcile Toyota și Lexus. Toyota România funcționează în prezent printr-o rețea de 22 de dealeri, inclusiv propriul centru de vânzare din București (Inchcape Motors). Începând cu 2008, Toyota Motor Corporation a acordat Toyota România statutul complet de Companie Națională de Marketing și Vânzări pentru întreaga regiune a Balcanilor.

    Sub ideea „Customer First”, Toyota pune clientul în centrul tuturor preocupărilor, ideilor, programelor și produselor, obiectivul principal al Toyota este de a oferi clienților lor o experiență unică pentru a trăi cu cele mai bune mărci de mașini din lume. Prin angajamentul lor față de calitate, inovație continuă și respect pentru planetă, Toyota își propune să depășească în mod constant așteptările clienților și să mulțumească fiecărui client.

    Misiunea asumată de Toyota este de a conduce calea către viitorul mobilității, îmbogățind viețile din întreaga lume cu cele mai sigure și mai responsabile modalități de a mișca oamenii. Prin angajamentul lor față de calitate, inovație constantă și respect pentru planetă, Toyota își propune să depășească așteptările.

    În acest context, in anul 2021 Toyota Romania a înființat o societate care desfășoara activități ale agenților și brokerilor de asigurări. Denumită Inchcape Broker de Asigurare, compania isi propune sa vina in sprijinul clientilor pentru a oferi servicii complete prin crearea unor produse standardizate ușor accesibile pentru liniile de asigurare auto, oferirea unor servicii post vânzare în interesul clientului (notificare expirare poliță de asigurare, scadenţele ratelor, expirare ITP, asistență daune, etc.), asistenţă şi consultanţă la instrumentarea dosarelor de daună, prin personal specializat si multe altele.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote