Telesales Agent (Inbound)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile KreativeHR Services active.


Vezi toate job-urile Telesales Agent (Inbound) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.06.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    Coordonăm un proces de recrutare pentru rolul de Telesales Agent (inbound), pentru partenerul nostru de business, companie internațională, ce oferă servicii financiare flexibile si inovatoare si acces la finanțare indiferent de situația financiara si sociala a clienților, ca alternativa la ofertele bancare.

    Cerințe:

    Să fii o persoană deschisă, cu competente de comunicare, dornică să învețe și să se dezvolte professional;
    Să te simți confortabil într-o conversație cu persoane abia cunoscute;
    Să întelegi responsabilitatea pe care o presupune un loc dе muncă;
    Să ai cunoștințe in zona tehnică (instrumente de lucru în construcții);
    Să fii absolvent de 12 clase.

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    • Vei consilia, discuta telefonic cu clienții și le vei oferi suportul necesar pentru luarea celei mai bune decizii cu privire la produsele pe care compania le comercializează;
    • Vei prelucra și gestiona cu acuratețe, baza de date a clienților activi si potențiali in colaborare cu departamentele de vânzări si marketing;
    • Vei Introduce corect și în timp util informațiile în sistemul folosit de către companie, in conformitate cu normele, procedurile si termenele stabilite;
    • Tratezi obiecțiile care pot să apară cu clienții;
    • Oferi support pentru a convinge clientul pentru a accesa linia credit conform procedurii interne;
    • Participi activ la rezolvarea sarcinilor echipei;
    • Administrezi baza de date cu clientii alocati.

    Alte informatii

    Ce vei primi:

    • Program de lucru 8 ore/zi, în 4 ture ( 8-16 , 9-17, 10-18, 11- 19), de luni până vineri;
    • Sistem de salarizare și bonusare competitiv și atractiv;
    • Posibilitate de dezvoltare profesionala într-o companie internațională în continuă creștere, programe de formare profesională continua;
    • Program de lucru hibrid, după cum urmează în primele 3 luni de la birou, ulterior 90% se va lucra de acasă;
    • Abonament medical, Tichete de masă: 30 lei pe zi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    2000 - 6000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Giurgiu, Ilfov,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (27)