Ofiter colectare debite

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Exim Banca Românească active.


Vezi toate job-urile Ofiter colectare debite active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Exim Banca Românească
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.05.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    EximBank se implica in sustinerea economiei romanesti functionand ca o banca universala prin activitatea specifica unei banci comerciale - corporate si retail, cat si ca agent al statului – prin intermediul EximBank sunt distribuite in economie fondurile alocate de la bugetul de stat pentru sprijinirea mediului de afaceri romanesc.

    De la infiintare, EximBank si-a construit cu tenacitate succesul devenind una dintre cele mai valoroase companii romanesti. A deschis firmelor romanesti cai strategice catre tarile lumii, a incheiat parteneriate cu companii solide, facilitate de abilitatea EximBank de a inova, de a se adapta la cerintele clientilor si de a furniza solutii financiare complete.

    Valorile care ne ghideaza in tot ce facem vin din zeci de ani de experienta si sunt parte din organizatia noastra. Acestea ne ajuta sa fim, in fiecare zi, mai buni decat am fost ieri. Pentru clientii nostri si pentru noi.

    Cerinte

    - Absolvent studii medii sau superioare;
    - Abilitati dе negociere;
    - Putere dе convingere;
    - Abilitati excelente dе comunicare si de relationare;
    - Capacitate de observatie si analiza comportamentala;
    - Atentie la detalii;
    - Abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si a timpului dе lucru;
    - Orientare catre rezultate;
    - Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;
    - Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;
    - Atitudine pozitiva, incredere in sine si integritate.

    Responsabilitati

    - Contacteaza dеbitorii si/ sau preia аpеluri de la acestia in vederеa recuperarii sumelor datorаte, аplicand tehnicile si stаndardеle de calitate stabilite intern;
    - Recupereaza sume restante, conform termenelor si procedurilor interne de lucru;
    - Negocieaza sume si a termene de plata, precum si gestioneaza obiectiile invocate de debitori;
    - Informeaza debitorii in legatura cu metodele de plata si propune variante/ identifica solutii de achitare a restantelor;
    - Solutioneaza situatii speciale ale debitorilor, conform ariei de competenta, intr-o maniera politicoasa si profesionala;
    - Colaboreaza cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
    - Inregistreaza in aplicatiile interne istoricul interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor;
    - Lucreaza in echipa in vederea atingerii obiectivelor companiei;
    - Duce la indeplinire alte cerinte venite din partea conducerii companiei;
    - Utilizeaza tehnici de ascultare activa si feed-back;
    - Utilizeaza programe informatice.