Administrator Credite IMM

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Administrator Credite IMM active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 25.11.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Cautam:

    Persoană de încredere, responsabilă, integră și obiectivă, o gandire analitică, cu atenție la detalii;
    Promptitudinea și acuratețea sunt deopotrivă calități necesare;
    Persoană energică, având capacitatea să lucreze cu deadline-uri strânse;
    Abilități în obținerea de informații, documentare, procesare și sinteză a informațiilor.

    Cerinte:

    Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;
    Experința relevanta în administrarea creditelor acordate clienților IMM;
    Cunoștințe privind fluxurile operaționale aferente produselor și serviciilor bancare - reprezintă un avantaj;
    Limba Engleza – nivel cel putin mediu;
    Bun utilizator al MS Office (Word, etc), bune abilitați de operare in Excel.

    Responsabilitati

    Ce vei face, pe scurt:

    Redacta contracte de credit, de facilitate, de garanție și acte adiționale;
    Monitoriza creditele, angajamentele și garanțiile;
    Procesa utilizări/ rambursări ulterior verificării documentelor și conform aprobării; Înregistra, în sistemul informatic al Băncii, termenii facilității de credit.

    Alte informatii

    Echilibru viață personală/viața profesională
    · pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru;
    · zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta;
    · birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi;
    · zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute;
    · zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta;
    · asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață;
    · asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile;
    · seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.

    Avantaje financiare
    · 13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata);
    · sustinere financiară pentru evenimente speciale;
    · costuri preferențiale la servicii și produse bancare;
    · tichete de masă.

    Training și dezvoltare
    · program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar;
    · un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi;
    · plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește;
    · acces la nenumărate sesiuni de training online;
    · abonament la Bookster, un prieten apropiat;
    · o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi

    Toate CV-urile sunt păstrate în condiţii de confidenţialitate. Doar candidaţii ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactaţi pentru interviu. Ne-am bucura să te numeri printre ei.

    Demersul de recrutare se desfasoara in baza prelucrarii datelor cu caracter personal, conform informatiilor detaliate in informarea privind prelucrarea datelor in procesul de recrutare, pe care o regasiti pe site-ul Alpha Bank Romania, sectiunea Cariere.

    Succes!