Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Gestionare Stocuri (f/m) BUCURESTI, | |
Purchasing Database Responsible (f/m) BUCURESTI, | |
Gestionar Depozit BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (223) |
Gestionar cu experienta- ONG Piata Sudului
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Gestionar cu experienta- ONG Piata Sudului active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.03.2023 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Intocmește PV de recepție și verifică concordanța cu PV de colectare, întocmind note de constatare diferențe unde este cazul
Dă instrucțiuni clare manipulanților pentru depozitarea corectă a produselor, deșeurilor, consumabilelor și ambalajelor
Întocmește fișele de trasabilitate paleți, DEEE, echipamente etc. și alocă paleților pe spațiile de stocare dedicate din hala de depozitare
Introduce zilnic date din documente primare în aplicația de gestiune/tabele Excel / Saga și se asigură de actualizarea bazei de date
Înregistrează conform Legii 211/2011, HG 856/2002, HG 1037/2010 OUG 5/2015 în tabele Excel, aplicații soft etc. cantitățile de deșeuri colectate, tratate, valorificate, transferate, recondiționate, și generate în activitatea Asociației
Creează situații/dosare în Excel necesare pentru raportarea către eco-organism și Agenția Regională pentru Protecția Mediului pentru cele 3 ateliere de inserție: educlick, remesh și bio&co
Verifică corectitudinea depozitării deșeurilor (pe paleți, cu greutatea, data , denumirea și codul specificate)
Asigură evidența stocurilor scriptice și reale pentru fiecare tip de deșeu din atelier
Asigură suport tehnic pentru contabilitate și gestiunea administrative
Se asigură că operațiunile făcute sunt corecte și corespund cu documentele
Introduce datele și prelucrează toate operațiunile de gestiune (intrări, ieșiri, transferuri)
Pregătește documente pentru diverse raportări și le înregistrează în situațiile solicitate, după caz
Participă la operațiuni de inventariere (centralizare documente, introducere în baza de date)
Participă la ședințele de producție (ordinea zilei, minuta, etc.) sub coordonarea directorului de producție
Participă la ședințele de echipă și la cele plenare
Participă activ la evenimentele asociației: ceremonii, proiecte de solidaritate, activități de socializare.
Daca sunteti interesati aplicati CV ul si vor fi sunati doar candidatii care corespund profilului.
Intocmește PV de recepție și verifică concordanța cu PV de colectare, întocmind note de constatare diferențe unde este cazul
Dă instrucțiuni clare manipulanților pentru depozitarea corectă a produselor, deșeurilor, consumabilelor și ambalajelor
Întocmește fișele de trasabilitate paleți, DEEE, echipamente etc. și alocă paleților pe spațiile de stocare dedicate din hala de depozitare
Introduce zilnic date din documente primare în aplicația de gestiune/tabele Excel / Saga și se asigură de actualizarea bazei de date
Înregistrează conform Legii 211/2011, HG 856/2002, HG 1037/2010 OUG 5/2015 în tabele Excel, aplicații soft etc. cantitățile de deșeuri colectate, tratate, valorificate, transferate, recondiționate, și generate în activitatea Asociației
Creează situații/dosare în Excel necesare pentru raportarea către eco-organism și Agenția Regională pentru Protecția Mediului pentru cele 3 ateliere de inserție: educlick, remesh și bio&co
Verifică corectitudinea depozitării deșeurilor (pe paleți, cu greutatea, data , denumirea și codul specificate)
Asigură evidența stocurilor scriptice și reale pentru fiecare tip de deșeu din atelier
Asigură suport tehnic pentru contabilitate și gestiunea administrative
Se asigură că operațiunile făcute sunt corecte și corespund cu documentele
Introduce datele și prelucrează toate operațiunile de gestiune (intrări, ieșiri, transferuri)
Pregătește documente pentru diverse raportări și le înregistrează în situațiile solicitate, după caz
Participă la operațiuni de inventariere (centralizare documente, introducere în baza de date)
Participă la ședințele de producție (ordinea zilei, minuta, etc.) sub coordonarea directorului de producție
Participă la ședințele de echipă și la cele plenare
Participă activ la evenimentele asociației: ceremonii, proiecte de solidaritate, activități de socializare.
Programul este de Luni pana Vineri de la ora 08:00 – 16:30.
Salariul 3.000 net lei + bonuri de masa de 400 lei lunar+ decont trasport de 150 lei lunar.
Raporteaza eroarea la