43% dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
Technical Support Specialist
Angajator: | Hamilton Central Europe |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.03.2023 |
Job remote: | On-site |
Hamilton Central Europe și-a început activitatea în România prin producția de componente destinate seringilor cu microlitru. Odată cu deschiderea acestui sediu, România a devenit a doua țară din Europa, după Elveția, în care Compania Hamilton desfășoară activități de producție. De altfel, Compania Hamilton este și singura companie din țară specializată în producția de componente destinate seringilor cu microlitru.
În prezent, în fabrica din Giarmata, echipa noastră produce instrumente de precizie ridicată folosite în laboratoarele de analiză și cercetare (seringi de mare precizie, pompe, valve, ace, module de pipetare etc.), precum și accesorii pentru aparatura medicală. Produsele fabricate de către Hamilton Central Europe în Timiș sunt utilizate în piețele de profil din Europa, Asia și Africa de Sud, în mare parte în laboratoarele de cercetări științifice, laboratoarele de aplicații analitice și secții de terapie intensivă.
Professional experience & Skills desired to have:
Technical University degree
Working knowledge of customer relationship management
Excellent time management and organizational skills and the ability to multitask and prioritize
Customer oriented skills, providing technical advice to customers
Fluency in English (writing and speaking), good German or other languages skills are an advantage
Good computer skills (Windows, Office, etc.)
Team player and cooperative with other departments (Sales, Order Processing, Product management, R&D, Production, etc.)
Sociable person, with good communication skills with customers
Independent and target oriented
Job description:
Customer support and communication related to product performance and technical details;
Replicate and/ or investigate customer requests by email or telephone;
Evaluation and prioritization of support inquiries;
Cooperation with all internal and external departments of the organization, if necessary;
First contact person for technical support inquiries from customers about our laboratory products.
What we offer you:
Competitive salary
Meal tickets of 30 lei
Gift tickets for Christmas and Easter
The 13th salary
Annual bonus according to the company performance
Recommendation bonus between 2500 and 3500 lei
Overtime paid double
Medical services for you and your family members
Bonus for the purchase of glasses
Gym and wellness discount package
Transportation from Timișoara, Dumbravița, Ghiroda, Giarmata, Giroc, Chișoda, Moșnita, Bucovaț, Șag, Săcalaz, Arad
Flexible working hours
Relaxation area
Cafeteria with catering services
Free coffee for every employee
Free fruit of the day for every employee
Professional development opportunities and trainings
Bookster (online platform through which employees can borrow books with no charge)
Company events
Raporteaza eroarea la