Technical Support Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Hamilton Central Europe active.


Vezi toate job-urile Technical Support Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Hamilton Central Europe
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 11.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Hamilton Central Europe și-a început activitatea în România prin producția de componente destinate seringilor cu microlitru. Odată cu deschiderea acestui sediu, România a devenit a doua țară din Europa, după Elveția, în care Compania Hamilton desfășoară activități de producție. De altfel, Compania Hamilton este și singura companie din țară specializată în producția de componente destinate seringilor cu microlitru.

    În prezent, în fabrica din Giarmata, echipa noastră produce instrumente de precizie ridicată folosite în laboratoarele de analiză și cercetare (seringi de mare precizie, pompe, valve, ace, module de pipetare etc.), precum și accesorii pentru aparatura medicală. Produsele fabricate de către Hamilton Central Europe în Timiș sunt utilizate în piețele de profil din Europa, Asia și Africa de Sud, în mare parte în laboratoarele de cercetări științifice, laboratoarele de aplicații analitice și secții de terapie intensivă.

    Cerinte

    Professional experience & Skills desired to have:
     Technical University degree
     Working knowledge of customer relationship management
     Excellent time management and organizational skills and the ability to multitask and prioritize
     Customer oriented skills, providing technical advice to customers
     Fluency in English (writing and speaking), good German or other languages skills are an advantage
     Good computer skills (Windows, Office, etc.)
     Team player and cooperative with other departments (Sales, Order Processing, Product management, R&D, Production, etc.)
     Sociable person, with good communication skills with customers
     Independent and target oriented

    Responsabilitati

    Job description:
     Customer support and communication related to product performance and technical details;
     Replicate and/ or investigate customer requests by email or telephone;
     Evaluation and prioritization of support inquiries;
     Cooperation with all internal and external departments of the organization, if necessary;
     First contact person for technical support inquiries from customers about our laboratory products.

    Alte informatii

    What we offer you:
     Competitive salary
     Meal tickets of 30 lei
     Gift tickets for Christmas and Easter
     The 13th salary
     Annual bonus according to the company performance
     Recommendation bonus between 2500 and 3500 lei
     Overtime paid double
     Medical services for you and your family members
     Bonus for the purchase of glasses
     Gym and wellness discount package
     Transportation from Timișoara, Dumbravița, Ghiroda, Giarmata, Giroc, Chișoda, Moșnita, Bucovaț, Șag, Săcalaz, Arad
     Flexible working hours
     Relaxation area
     Cafeteria with catering services
     Free coffee for every employee
     Free fruit of the day for every employee
     Professional development opportunities and trainings
     Bookster (online platform through which employees can borrow books with no charge)
     Company events

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (40)