43 la suta dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
Economist
Angajator: | Vulpoi - Toader Management |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.03.2023 |
Job remote: | On-site |
VTM este o companie înfiintata in Mai 2004 si al carei portofoliu contine clienti din domenii de activitate diverse precum industria petrolului, servicii de consultanta IT, telefonie mobila, industria de constructii, comertul cu bijuterii, sectorul cinematografic si sectorul imobiliar.
VTM isi concentreaza activitatea pe urmatoarele tipuri de servicii: servicii de procesare si contabilitate, servicii referitoare la gestiunea resurselor umane, instruirea personalului, servicii de consultanta fiscala si financiara si servicii de reprezentare, servicii de administrare si management, cursuri de contabilitate si raportare conform IAS, translatari si implementari, ghidarea in alegerea programului financiar sau de contabilitate care corespunde cel mai bine specificului întreprinderii.
Doua dintre cele mai valoroase atu-uri ale societatii noastre, intr-un domeniu cu o concurenta foarte dezvoltata si cu cerere in crestere, asa cum este domeniul financiar, sunt abordarea profesionala si grija fata de clientii cu care ne desfasuram activitatea.
Dorinta noastra este de a convinge clientii prin profesionalismul nostru, ca serviciile de contabilitate si resurse umane nu sunt doar instrumente obligatorii cerute de legislatie, ci sunt instrumente financiare, respectiv genereaza un mediu de informare care, aplicat eficient, duc la economisirea de timp si resurse.
Echipa noastra este formata din oameni tineri, cu un nivel profesional ridicat, determinati sa avanseze si sa performeze in activitatea de zi cu zi, astfel incat sa poata raspunde solicitarilor clientilor.
Tip studii: absolvent de studii superioare economice
Experienta: minim 5 ani experienta in contabilitate;
Cunostinte in domeniul legislatiei contabile si fiscale;
Salariu net: 5000-5500 RON, in functie de rezultatele testarii;
Bune cunostinte operare PC: Ms Office,Excel, Outlook;
Cunostinte de limba engleza minim nivel mediu.
Responsabilitati:
- Inregistrarea facturilor reprezentand achizitii de bunuri si servicii de la furnizori interni (in lei), inclusiv asigurarea documentelor justificative precum si arhivarea acestora;
- Inregistrarea facturilor reprezentand achizitii (intracomunitare si extracomunitare) de bunuri si servicii de la furnizori externi (in valuta), inclusiv asigurarea documentelor justificative precum si arhivarea acestora;
- Inregistrarea deconturilor in lei si valuta ale angajatilor;
- Emitere (facturi de vanzare UE de pe codurile de TVA ale societatii), inclusiv asigurarea documentelor justificative precum si arhivarea acestora;
- Autofacturarea operatiunilor reprezentand operatiuni intracomunitare;
- Intocmirea diverselor raportari de monitorizare periodica a creditelor bancare ale companiei;
- Inregistrarea extraselor bancare in valuta si in lei;
- Gestionarea asigurarii creantelor companiei in sistemul Coface (raportare in sistem Cofanet, urmarire/solicitare limite asigurare, etc);
- Reevaluarea conturilor in valuta;
- Verificarea lunara a jurnalelor de vanzari si cumparari;
- Verificarea periodica a conturilor de datorii, creante, trezorerie, etc;
- Emitere si transmitere confirmari solduri;
- Asistarea la operatiuni de inventariere;
- Intocmirea de diverse situatii si raportari contabile solicitate de catre conducere.
Abilitati:
dinamism, rezistenta la stress, atentie la detalii, responsabilitate;
capacitatea de a respecta termene-limita;
abilitati bune de comunicare si de lucru in echipa;
cunostinte limba engleza – nivel avansat (scris, vorbit).
Raporteaza eroarea la