Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HR Connect Talent Network active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: HR Connect Talent Network
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    HR Connect provides organizational and talent consultancy services for high-performing organizations.
    We provide our customers with outstanding services in developing, implementing, evaluating and improving people dedicated strategies, in line with and supporting, the company strategy.

    Cerinte

    • Minim 1-2 ani experienta pe un rol similar;
    • Studii medii sau universitare;
    • Foarte bune competențe de operare cu pachetul MS Office și utilizare a internetului ;
    • Excelente abilități de comunicare scrisă și orală în limba română ;
    • Foarte bune abilități de comunicare scrisă și orală în limba engleză ;
    • Meticulozitate şi inițiativă în realizarea sarcinilor;

    Responsabilitati

    • Vei gestiona corespondența, începând de la preluarea până la redirecționarea, expedierea și arhivarea acesteia în timp util ;
    • Vei păstra o bună evidență a documentelor, incluzând înregistrarea, îndosarierea și arhivarea acestora;
    • Te vei ocupa de redactarea diferitelor tipuri de rapoarte, informări, email-uri recurente sau la cerere;
    • Te vei ocupa de realizarea de research folosind internetul și diverse analize, la cerere ;
    • Vei asigura corectitudinea datelor din registrul unic de intrări/ieșiri al companiei;
    • Vei menține evidența și vei asigura necesarul de consumabile și papetărie ;
    • Vei asigura necesarul de protocol, precum și servirea acestuia pentru invitați și management în cadrul întâlnirilor stabilite la birou;
    • Vei identifica și negocia (atunci când este cazul) tarife cu diverși furnizori de servicii ;
    • Vei menține legătura cu furnizorii de servicii și vei soluționa diverse situații administrative ad-hoc.