Procurement Specialist

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studiile superioare finalizate;
    - Experiență de minim 1 an în domeniul achizițiilor interne/procurement;
    - Cunoștințe de limba engleză(scris și vorbit), constituie avantaj cunoașterea limbii germane;
    - Cunoștințe avansate de MS Office (Excel, Word, Power Point);
    - Persoană atentă la detalii cu abilități bune de organizare, cu capacitate de gestionare simultană a mai multor proiecte, recunoscând prioritățile și interdependențele;
    - Dovadă de responsabilitate, profesionalism și flexibilitate;
    - Abilități de negociere, comunicare și spirit antreprenorial.

    Responsabilitati

    - Gestionarea procesului de achiziții de bunuri și servicii în cadrul departamentului de achiziții interne;
    - Identificarea, evaluarea și selectarea de potențiali noi furnizori de echipamente și servicii;
    - Consolidarea relațiilor cu furnizorii existenți;
    - Implicarea în procesul anual de bugetare și identificarea metodelor de optimizare a costurilor și a proceselor existente;
    - Organizarea și gestionarea proiectelor desfășurate la nivel național.