Ofiter relatii clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EUROLIFE FFH ASIGURARI DE VIATA SA active.Vezi toate job-urile Ofiter relatii clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | EUROLIFE FFH ASIGURARI DE VIATA SA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.06.2023 |
Remote work: | On-site |
Eurolife FFH Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor cu o experienta de peste 15 ani pe piata locala. Eurolife FFH acopera un portofoliu complex de riscuri: asigurari de viata, asigurari de invaliditate, asigurari de somaj, asigurari de imobil, asigurari de accidente, asigurari de sanatate, asigurari de raspundere civila, asigurari de calatorie, asigurari de bilete pentru evenimente.
Compania face parte din holdingul Canadian Fairfax Financial Holdings Limited, care prin subsidiarele sale, este implicat in asigurari, reasigurari si gestionarea investitiilor.
Eurolife FFH inseamna mai mult de 150.000 de momente extraordinare acoperite de tot atatea strangeri de mana ale clientilor care au incheiat cu noi polite de asigurare.
Competente tehnice:
Educatie: studii superioare
Experienta: minim 2 ani pe o pozitie similara
Cunostinte bune de utilizare Microsoft Office
Cunostintele de asigurare reprezinta un plus
Cunostinte limba engleza.
Competente non-tehnice
Abilitati avansate de comunicare scrisa si verbala
Capacitatea de a gestiona situatiile tensionate care pot aparea in comunicarea cu clientii
Atentie la nevoile clientilor, exprimate sau nu
Spirit de echipa
Capacitate de invatare rapida.
Ce trebuie sa faci?
Sa oferi suport clientilor Companiei, prin email sau telefon, in ceea ce priveste produsele de asigurare pe care le detin, datele aferente platii primelor de asigurare, modificari contractuale si orice alte informatii sunt solicitate de acestia;
Sa gestionezi solicitarile si reclamatiile primite din partea clientilor, utilizand detalii si informatii din cadrul departamentului de Operatiuni si din cadrul altor departamente ale Companiei;
Sa oferi suport partenerilor de business (respectiv ofiteri bancari, agenti proprii) prin e-mail sau telefon, in ceea ce priveste activitatile de ofertare si vanzare a contractelor de asigurare (detalii privind contractul de asigurare, platile, modificari ale contractelor);
Sa propui si sa sustii imbunatatiri ale proceselor si procedurilor interne;
Sa te implici in proiectele departamentului / companiei.
Beneficii:
• O oportunitate excelenta de a-ti dezvolta cariera in cadrul unui important grup financiar international, intr-o echipa tanara si un mediu de lucru dinamic;
• Pachet salarial atractiv si abonament medical;
• Tichete de masa in valoare de 30 lei/zi;
• Indemnizatie de telemunca in valoare de pana la 250 lei/luna;
• Bonuri cadou de Paste si de Craciun;
• Programe de training;
• Bookster;
• Mod de lucru hybrid;
• Reduceri la produsele de asigurare ale companiei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Servicii Clienti- Front Office BUCURESTI, | |
Reprezentanti Servicii Clienti Business. Aplica fara CV | |
Agent Vanzari Clienti HoReCa_METRO BANEASA BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (70) |
Raporteaza eroarea la