De pe bancile facultatii la birou | Ce inseamna un loc de munca in perioada anilor de facultate
Ofiter relatii clienti
Angajator: | EUROLIFE FFH ASIGURARI DE VIATA SA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.01.2023 |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Eurolife FFH Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor cu o experienta de peste 15 ani pe piata locala. Eurolife FFH acopera un portofoliu complex de riscuri: asigurari de viata, asigurari de invaliditate, asigurari de somaj, asigurari de imobil, asigurari de accidente, asigurari de sanatate, asigurari de raspundere civila, asigurari de calatorie, asigurari de bilete pentru evenimente.
Compania face parte din holdingul Canadian Fairfax Financial Holdings Limited, care prin subsidiarele sale, este implicat in asigurari, reasigurari si gestionarea investitiilor.
Eurolife FFH inseamna mai mult de 150.000 de momente extraordinare acoperite de tot atatea strangeri de mana ale clientilor care au incheiat cu noi polite de asigurare.
Competente tehnice:
Educatie: studii superioare
Experienta: minim 2 ani pe o pozitie similara
Cunostinte bune de utilizare Microsoft Office
Cunostintele de asigurare reprezinta un plus
Cunostinte limba engleza.
Competente non-tehnice
Abilitati avansate de comunicare scrisa si verbala
Capacitatea de a gestiona situatiile tensionate care pot aparea in comunicarea cu clientii
Atentie la nevoile clientilor, exprimate sau nu
Spirit de echipa
Capacitate de invatare rapida.
Ce trebuie sa faci?
Sa oferi suport clientilor Companiei, prin email sau telefon, in ceea ce priveste produsele de asigurare pe care le detin, datele aferente platii primelor de asigurare, modificari contractuale si orice alte informatii sunt solicitate de acestia;
Sa gestionezi solicitarile si reclamatiile primite din partea clientilor, utilizand detalii si informatii din cadrul departamentului de Operatiuni si din cadrul altor departamente ale Companiei;
Sa oferi suport partenerilor de business (respectiv ofiteri bancari, agenti proprii) prin e-mail sau telefon, in ceea ce priveste activitatile de ofertare si vanzare a contractelor de asigurare (detalii privind contractul de asigurare, platile, modificari ale contractelor);
Sa propui si sa sustii imbunatatiri ale proceselor si procedurilor interne;
Sa te implici in proiectele departamentului / companiei.
Beneficii:
• O oportunitate excelenta de a-ti dezvolta cariera in cadrul unui important grup financiar international, intr-o echipa tanara si un mediu de lucru dinamic;
• Pachet salarial atractiv si abonament medical;
• Tichete de masa in valoare de 30 lei/zi;
• Indemnizatie de telemunca in valoare de pana la 250 lei/luna;
• Bonuri cadou de Paste si de Craciun;
• Programe de training;
• Bookster;
• Mod de lucru hybrid;
• Reduceri la produsele de asigurare ale companiei.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Raporteaza eroarea la