Ofiter relatii clienti

Angajator: EUROLIFE FFH ASIGURARI DE VIATA SA
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.01.2023
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Eurolife FFH Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor cu o experienta de peste 15 ani pe piata locala. Eurolife FFH acopera un portofoliu complex de riscuri: asigurari de viata, asigurari de invaliditate, asigurari de somaj, asigurari de imobil, asigurari de accidente, asigurari de sanatate, asigurari de raspundere civila, asigurari de calatorie, asigurari de bilete pentru evenimente.

    Compania face parte din holdingul Canadian Fairfax Financial Holdings Limited, care prin subsidiarele sale, este implicat in asigurari, reasigurari si gestionarea investitiilor.

    Eurolife FFH inseamna mai mult de 150.000 de momente extraordinare acoperite de tot atatea strangeri de mana ale clientilor care au incheiat cu noi polite de asigurare.

    Cerinte

    Competente tehnice:
     Educatie: studii superioare
     Experienta: minim 2 ani pe o pozitie similara
     Cunostinte bune de utilizare Microsoft Office
     Cunostintele de asigurare reprezinta un plus
     Cunostinte limba engleza.

    Competente non-tehnice
     Abilitati avansate de comunicare scrisa si verbala
     Capacitatea de a gestiona situatiile tensionate care pot aparea in comunicarea cu clientii
     Atentie la nevoile clientilor, exprimate sau nu
     Spirit de echipa
     Capacitate de invatare rapida.

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faci?
     Sa oferi suport clientilor Companiei, prin email sau telefon, in ceea ce priveste produsele de asigurare pe care le detin, datele aferente platii primelor de asigurare, modificari contractuale si orice alte informatii sunt solicitate de acestia;
     Sa gestionezi solicitarile si reclamatiile primite din partea clientilor, utilizand detalii si informatii din cadrul departamentului de Operatiuni si din cadrul altor departamente ale Companiei;
     Sa oferi suport partenerilor de business (respectiv ofiteri bancari, agenti proprii) prin e-mail sau telefon, in ceea ce priveste activitatile de ofertare si vanzare a contractelor de asigurare (detalii privind contractul de asigurare, platile, modificari ale contractelor);
     Sa propui si sa sustii imbunatatiri ale proceselor si procedurilor interne;
     Sa te implici in proiectele departamentului / companiei.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • O oportunitate excelenta de a-ti dezvolta cariera in cadrul unui important grup financiar international, intr-o echipa tanara si un mediu de lucru dinamic;
    • Pachet salarial atractiv si abonament medical;
    • Tichete de masa in valoare de 30 lei/zi;
    • Indemnizatie de telemunca in valoare de pana la 250 lei/luna;
    • Bonuri cadou de Paste si de Craciun;
    • Programe de training;
    • Bookster;
    • Mod de lucru hybrid;
    • Reduceri la produsele de asigurare ale companiei.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.