Inspector Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IBB Holding active.


Vezi toate job-urile Inspector Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: IBB Holding
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.04.2023
    Remote work: On-site

    Candidatul Ideal

    • Absolvent studii superioare;
    • Atestat inspector resurse umane;
    • Experienta in domeniul administrarii de personal minim 2 ani;
    • Cunostinte de legislatia muncii, administrarea resurselor umane, abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita;
    • Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point)
    • Cunostinte bugetare-contituie avantaj
    • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare cu oamenii;
    • Abilitati de lucru in echipa, atitudine proactiva;
    Descrierea jobului
    • Administreaza si gestioneaza activitatea de Resurse Umane (intocmire / actualizare dosare de personal);
    • Raspunde de inregistrarea contractelor de munca, a modificarilor aferente contractelor de munca in baza de date si transmiterea Revisal-ului in termenele legale in vigoare;
    • Intocmirea evidentei orelor de munca (ore lucrate / concedii / etc);
    • Intocmirea lunara a statului de plata si a declaratiilor lunare salariale;
    • Intocmirea evidentei cheltuielilor salariale acolo unde este cazul pe centri de cost
    • Evidenta concediilor medicale si intocmirea dosarelor de recuperare a sumelor de la casa de sanatate;
    • Intocmirea de situatii statistice cerute de Directia de Statistica
    • Completarea si eliberarea adeverintei pentru salariati
    • Informeaza noul angajat cu privire la documentele necesare angajarii, regulamentul intern, precum şi orice alte documente stabilite prin procedurile interne si dispozitiile legale;
    • Participa la intocmirea, organizarea si evidenta planului de concedii de odihna anuale si lunare.
    • Intocmeste rapoarte specifice activitatii de administrare personal;
    • Scanare si arhivare documente;

      Oferta, beneficii:
    • Un mediu de lucru modern şi dinamic;
    • Integrarea într-o echipă tânără și performantă
    • Condiţii foarte bune de lucru;
    • Salariu motivant;
    • Asigurare medicală privată

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (19)