Asistent Logistica si Vanzari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Pendl & Piswanger Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Logistica si Vanzari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Pendl & Piswanger Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.04.2023
    Remote work: On-site

    Clientul nostru este unul dintre liderii mondiali în producția de compresoare, suflante și turbosuflante cu aplicabilitate in TRATAREA APEI ȘI APELOR UZATE, industria cimentului, transport pneumatic, comprimare gaze si agenti de racire in industriile chimică, petrochimică, energetică, alimentară sau farmaceutică. Pe parcursul extinderii ca actor global au condus inovația în industrie dezvoltând noi tehnologii nu numai pentru a răspunde nevoilor piețe, ci chiar anticipându-le.

    ROLUL principal al Asistentului de Logistica si Suport Vanzari este acela de a elabora si organiza ofertele tehnice si comerciale, de a organiza procesul de logistica a marfii catre clientii companiei, de a traduce ofertele si documentatia primita de la colaboratori, de a organiza documentatia necesara activitatilor de vanzari, de a realiza documentatia necesara participarii la licitatii, de a actualiza baza de date a clientilor, de a asigura corespondenta de afaceri cu furnizorii externi. Cautam un profil hands on, nivel bun de limba engleza, dornic sa invete si sa se dezvolte, cu abilitati de comunicare si organizare foarte bune.

    Alte responsabilitati:

    • Activitati de logistica: urmarirea termenului de livrare de la furnizori; organizarea livrari marfii; cereri de oferta de transport si stabilirea transportatorului.
    • Facturare: transmiterea tuturor facturilor de marfa (interne si externe) catre departamentul Financiar Contabil; Emiterea facturilor in NAV; arhivarea facturilor si transmiterea acestora catre clienti; urmarirea incasarii facturilor
    • Pastrarea legaturii cu bancile pentru urmarilrea incasarii facturilor emise si emiterea Scrisorilor de Garantie si a altor documente.
    • Emiterea si transmiterea catre Intrastat a situatiei lunare cu achizitia de marfa.
    • Evidenta Contractelor cu clientii.
    • Suport Managerului de ofertare cu elaborarea si organizarea de oferte tehnice si comerciale pentru toate domeniile de activitate ale firmei
    • Pastrarea bibliorafturilor cu documentele autoturismelor firmei.
    CERINTELE ROLULUI:
    • Profil hands on si bine organizat cu atractie catre tehnic 
    • Studii superioare de specialitate este un avantaj dar nu necesar (inginerie mecanica sau arii conexe)
    • Abilități de comunicare foarte bune
    • Nivel bun de limba engleza (cursuri de formare in strainatate)
     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    2000 - 6000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Giurgiu, Ilfov,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (65)