Consilier Clienti (back office)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Consilier Clienti (back office) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.12.2022 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group recruteaza Consilier Clienti pentru partenerul sau, unul dintre cei mai mari furnizori de asigurari de viata si pensii administrate privat.
Cerinte:
- Abilitati bune de comunicare si de lucru in echipa;
- Abilitati de organizare, prioritizare si gestionare eficienta a responsabilitatilor;
- Persoana atenta la detalii, dinamica si orientata catre identificarea de solutii;
- Capacitatea de a lucra cu volume mari;
- Abilități tehnice și cunoștinte de Excel nivel mediu;
- Sunt considerate avantaje: dacă ai mai lucrat în zona serviciilor pentru clienți, zona financiar – bancară.
Responsabilitati:
- Vei reprezenta compania în interacțiunea cu clienții și partenerii, oferindu-le consiliere și o experiență cât mai plăcută;
- Vei gestiona și vei răspunde prin e-mail la solicitările din partea clienților pentru modificare polite, informații polițe, în mod prompt și corect;
- Vei efectua plăți către clienți;
- Vei răspunde la sesizări și reclamații primite din partea clienților;
- Vei oferi suport colegilor și vei fi implicat în rezolvarea situațiilor complexe;
- Te vei implica în inițiative de simplificare și vei recomanda îmbunătățiri și dezvoltări;
- Te vei implica în dezvoltarea și revizuirea procedurilor din departament în linie cu procesele actuale, cât și simplificarea fluxurilor existente.
Beneficii:
- Mediu prietenos cu multiple oportunitati de dezvoltare a carierei;
- Echipa incluziva, unde poti avea impact cu ideile tale inovatoare si personalitatea creativa;
- Diverse programe de invatare si dezvoltare, adaptate nevoilor tale;
- Beneficii (program flexibil, tichete de masa, abonament medical privat, Bookster, reducere la serviciile stomatologice);
- Pachet salarial atractiv;
- Sediu central.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Asistent Servicii Clienti- Front Office BUCURESTI, | |
Back office support with German (Work from home) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (226) |
Raporteaza eroarea la