Controlor de Gestiune

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile leoHR active.


Vezi toate job-urile Controlor de Gestiune active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Actualizat la: 17.12.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    • Studii economice superioare;
    • Minim 3 ani experiență relevantă, de preferat în companii cu domeniul Automotive;
    • Cunoștințe solide Microsoft Office, ERP sau alte soft-uri din domeniul financiar;
    • Comunicare (scris si verbal) în limba engleza la nivel avansat;
    • Abilități de comunicare, organizare, rezolvare de probleme.

    Responsabilitati

    • Urmărește întocmirea si executarea bugetelor pe departament, a costurilor si stocurilor;
    • Urmărește si controlează sistemul de operare a producției si respectiv a stocurilor in programul de gestiune;
    • Participa activ la inventarierea stocurilor, atât la produse finite, cat si la materii prime, consumabile sau piese de schimb;
    • Coordonează si raportează către conducere eventualele diferențe între contabilitate si gestiune;
    • Raportează superiorului direct stadiul executării bugetelor, abaterile semnalate si măsurile corective adoptate;
    • Stabilește sistemul de calcul al costurilor si urmărește implementarea acestuia;
    • Determina cea mai potrivita metoda de calculație a costurilor;
    • Monitorizează procesul de calculație a costurilor si rezolva erorile apărute;
    • Îmbunătățește permanent sistemul de calculație astfel încât să sprijine procesul decizional;
    • Urmărește si perfecționează sistemul de indicatori de performanta pe produs si sistemul de culegere, prelucrare, agregare, raportare a datelor primar;
    • Urmărește acuratețea datelor introduse în sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere;
    • Întocmește periodic rapoartele de performanta a produselor si le prezinta șefilor de departamente pentru analiza;
    • Întocmește rapoartele financiare solicitate de conducerea firmei.

    Alte informatii

    Se oferă:
    • Tichete de masa cat si o masa calda la cantina;
    • Se asigura transport sau se face decontare combustibil;
    • Contract pe perioada nedeterminata;
    • Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid