Controlor de Gestiune
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile leoHR active.Vezi toate job-urile Controlor de Gestiune active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | leoHR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.12.2022 |
Remote work: | On-site |
leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.
Cerinte
• Studii economice superioare;
• Minim 3 ani experiență relevantă, de preferat în companii cu domeniul Automotive;
• Cunoștințe solide Microsoft Office, ERP sau alte soft-uri din domeniul financiar;
• Comunicare (scris si verbal) în limba engleza la nivel avansat;
• Abilități de comunicare, organizare, rezolvare de probleme.
• Urmărește întocmirea si executarea bugetelor pe departament, a costurilor si stocurilor;
• Urmărește si controlează sistemul de operare a producției si respectiv a stocurilor in programul de gestiune;
• Participa activ la inventarierea stocurilor, atât la produse finite, cat si la materii prime, consumabile sau piese de schimb;
• Coordonează si raportează către conducere eventualele diferențe între contabilitate si gestiune;
• Raportează superiorului direct stadiul executării bugetelor, abaterile semnalate si măsurile corective adoptate;
• Stabilește sistemul de calcul al costurilor si urmărește implementarea acestuia;
• Determina cea mai potrivita metoda de calculație a costurilor;
• Monitorizează procesul de calculație a costurilor si rezolva erorile apărute;
• Îmbunătățește permanent sistemul de calculație astfel încât să sprijine procesul decizional;
• Urmărește si perfecționează sistemul de indicatori de performanta pe produs si sistemul de culegere, prelucrare, agregare, raportare a datelor primar;
• Urmărește acuratețea datelor introduse în sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere;
• Întocmește periodic rapoartele de performanta a produselor si le prezinta șefilor de departamente pentru analiza;
• Întocmește rapoartele financiare solicitate de conducerea firmei.
Se oferă:
• Tichete de masa cat si o masa calda la cantina;
• Se asigura transport sau se face decontare combustibil;
• Contract pe perioada nedeterminata;
• Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analyste de cout outillages (F/M) Hybrid |
Raporteaza eroarea la