Contabil JR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile qpas active.


Vezi toate job-urile Contabil JR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: qpas
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 16.12.2022
    Remote work: On-site

    Clientul nostru, un business local ce se ocupă cu comercializarea articolelor de vânătoare și outdoor, își mărește echipa cu un Contabil JR. Căutăm o persoană determinată și organizată, dornică să se dezvolte și să învețe lucruri noi.

    Responsabilități:

    • Activități zilnice de contabilitate primară (emiterea și înregistrarea zilnică a diverselor documente – avize, NIR-uri, facturi, plăți și încasări, etc);
    • Înregistrează și verifică documentele de intrare-ieșire și evidența contabilă a stocurilor din depozit; 
    • Actualizează codurile și prețurile produselor;
    • Centralizează borderourile pentru serviciile de curierat folosite pentru diverse livrări;
    • Realizează diverse raportări cu caracter contabil și operațional;
    • Pregătește lunar și transmite documentele contabile primare către firma de contabilitate externă;
    • Clasează și arhivează documentele;
    • Redactează email-uri și diferite documente solicitate de management;
    • Participă, alături de ceilalți membrii ai companiei, la anumite proiecte (de ex: târguri și expoziții, achiziții publice, etc);
    • Realizează și trimite rapoarte periodice către autorități;
    • Pastrează o bună legătură cu clienții și furnizorii în toate interacțiunile zilnice;
    • Când este nevoie, primește clienții și colaboratorii, realizează activități de protocol, stabilește întâlniri;
    • Gestionează apelurile telefonice, a mesajelor, a corespondenței și a documentelor interne;
    • Menține legătura cu diverși furnizori (curierat, papetărie, telefonie, etc.).
    Cerințe:
    • Studii economice superioare finalizate constituie un avantaj;
    • Minim un an experiență într-un rol similar;
    • Cunoștințe de contabilitate primară;
    • Experiența anterioară de lucru în SmartBill sau în alt program similar constituie un avantaj;
    • Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
    • Bune cunoștințe operare PC (Windows, Microsoft Word și Excel);
    • Dorință de a se dezvolta și de a învăța lucruri noi;
    • Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții;
    • Atenție distributivă, personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență;
    • Capacitate crescută de organizare și planificare. 
    Alte informații:
    • Prin aplicarea la acest job, se consideră că avem consimțământul dumneavoastră implicit pentru procesarea datelor cu caracter personal de către QPAS, conform Regulamentului (UE) 2016/679.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Pitesti,