Analist gestiune produse PF - Timisoara, Cluj, Iasi, Bucuresti, Brasov
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.Vezi toate job-urile Analist gestiune produse PF - Timisoara, Cluj, Iasi, Bucuresti, Brasov active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | BRD - Groupe Société Générale |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.12.2022 |
Remote work: | On-site |
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.
Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
- jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
- inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
- adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
- profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.
Pe scurt:
- 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
- 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.
Cunostinte si experienta:
- Cunoastere produse, norme si proceduri asociate
- Cunoastere sisteme si aplicatii informatice specifice
- Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul bancar
- Experienta in activitatea de creditare PF – min 1 an
- Cunoastere aplicatii bancare
- Asigura prelucrarea setarilor aferente angajamentelor PF, inclusiv pentru angajamentele renegociate si restructurate, preluari de credite, conversii, in sistemele informatice;
- Asigura redactarea contractelor de credit (credite de consum, imobiliare / ipotecare; acte aditionale, etc);
- Asigura redactarea contractelor de garantie care necesita prelucrare manuala, notificarilor catre asiguratori, precum si solicitarea inscrierii si radierii avizelor de garantie reala mobiliara la RNPM;
- Efectueaza resetarea angajamentelor/ modificarea garantiilor, din initiativa bancii sau la cererea clientilor;
- Asigura inregistrarea politelor de asigurare, verificarea comisioanelor si a primelor de asigurare;
- Asigura indeplinirea conditiilor de aprobare (anterioare punerii la dispozitie a creditului)
- Asigura verificarea documentelor electronice aferente dosarelor de credit, in aplicatiile bancii si valideaza dosarele complete in vederea arhivarii
- Efectueaza alte operatiuni in conformitate cu prevederile cadrului normativ al Bancii, in care este mentionata functia respectiva;
- Asigura respectarea prevederilor documentelor normative privind supervizarea manageriala;
- Colaboreaza cu compartimentul Supraveghere contabila si intervine in rezolvarea diferentelor;
- Asigura actualizarea bazelor de date interne;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Director Agentie - Agentia Iulius Town Aplica fara CV | |
SAP Finance Academy (German & French) Aplica fara CV | |
Customer Relationship Officer @ ING Office Pacurari Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la