Secretara

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2022
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #MorethanWork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre.

    Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii GI Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.

    Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali.

    Astfel, GI Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică, subliniind valoarea personală și socială a muncii.

    Clasați la nivel global drept una dintre cele mai mari firme de recrutare de personal de către Staffing Industry Analysts, suntem, de asemenea, un membru corporativ global al Federației Mondiale a Ocupării Forței de Muncă.

    Găsește-ți locul de muncă potrivit în întreaga lume cu GI Group Holding!

    Vrei să afli mai multe despre GI Group Holding și ce putem face pentru tine? Contactează-ne!

    Cerinte

    Gi Group este in cautarea unei Secretare pentru o partenerul sau, unul din principalii jucatori din industria sistemelor de incalzire rezidentiala si industriala.

    Locatie: Bulevardul Timisoara, sector 6

    Program de lucru: Luni – Vineri 8.30 -17.00

    Cerinte:

    • Limba engleza – nivel conversational;
    • Experienta in customer support, front desk, administrative;
    • Atentie la detalii;
    • Persoana organizata, responsabila.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    • Monitorizeaza activitatea din receptie;
    • Gestioneaza apelurilor primite si redirectioneaza catre persoanele vizate;
    • Intampina vizitatorii si ofera suport acestora;
    • Primeste si distribuie corespondenta.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet salarial atractiv
    • Tichete de masa 20 lei / zi lucratoare
    • Decont transport
    • Mediu de lucru placut


    Daca sunteti interesati de aceasta oportunitate de angajare va invitam sa aplicati la acest anunt.