Sales Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Sales Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.01.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

     Persoana cu orientare catre rezolvarea problemelor , organizata si sociabila.
     Persoana cu abilitati de comunicare eficienta (persuasiva cu tact de diplomatie).
     Persoana cu initiativa, responsabila si cu spirit de echipa.
     Cu abilitatea de a acorda atentie la detalii.
     Persoana cu abilitatea de a indeplini functii repetitive si de rutina.
     Disponibilitatea si capacitatea de a lucra intr-un mediu de lucru rapid.
     Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word) si intr-un sistem de ERP.
     Experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj.

    Responsabilitati

     Asigura suport comercial / administrativ pentru echipa de vanzari.
     Transmite ofertele comerciale si documentele contabile clientilor: facturi, avize etc.
     Raspunde cererilor adresate prin e-mail si telefon.
     Asigura urmarirea si inregistrarea comenzilor de vanzare in sistemul informatics.
     Programarea comenzilor clientilor si mentinerea contactului cu acestia.
     Reprezinta un plus experienta in domeniul instalatiilor.

    Alte informatii

     Traininguri de dezvoltare profesionala si personala.
     Pachet salarial competitiv (salriu fix, bonusari in functie de performanta, tichete de masa).
     Asigurare de viata si de sanatate.
     Instrumente de lucru performante.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (138)