Front-Desk Receptionist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Signal Iduna active.Vezi toate job-urile Front-Desk Receptionist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Signal Iduna |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.10.2022 |
Remote work: | On-site |
SIGNAL IDUNA Group is one of the largest financial groups in Germany. Founded over 110 years ago, SIGNAL IDUNA Group has earned an excellent reputation as a strong and reliable provider of insurance and financial services, offering a wide range of solutions (insurance, banking and investment) to individual and corporate clients.
SIGNAL IDUNA is currently present in the insurance markets of Germany, Poland, Hungary and Romania.
SIGNAL IDUNA Romania started its operations in 2008. The company's portfolio includes private health insurance for individuals and companies, life insurance, accident insurance. Starting 2022, the company is offering a full range of general insurances for both individuals and companies through its subsidiary, SIGNAL IDUNA ASIGURARI.
In the SIGNAL IDUNA team, we associate ourselves with innovation. Trust is the value without which we couldn't achieve our goals. Commitment is what determines us to take responsibility for our decisions and work. Through
the openness we show, we always ask for and offer feedback, seeking to constructively address the diversity of opinions. In addition to all the above, you must know that our humor is contagious. We encourage diversity and
out-of-the-box thinking! Join us now to learn and grow!
In echipa noastra, ne asociem cu inovatia si ne intrebam in mod constant cum putem imbunatati procesele si activitatea noastra. Increderea in noi si in ceilalti este una dintre valorile fara de care nu ne-am putea atinge obiectivele. Angajamentul este ceea ce ne determina sa ne asumam responsabilitatea pentru deciziile si munca noastra. Suntem deschisi la idei noi, de aceea incurajam feedback-ul si pretuim opiniile diferite de ale noastre. Pe langa toate cele de mai sus, avem simtul umorului si punem mare pret pe crearea si mentinerea unei atmosfere placute la birou.
Pentru a răspunde nevoilor noastre de dezvoltare, căutăm în prezent o persoana care să corespunda urmatorelor cerinte:
✔Studii universitare finalizate, sau în curs
✔Experiență de minim 1 an într-o poziție similară (reprezintă un avantaj)
✔Nivel avansat/intermediar de limba Engleză
✔Cunoașterea foarte bună a aplicațiilor Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint)
✔Bune abilități de organizare, comunicare, colaborare și de rezolvare a problemelor
✔Inițiativă, eficiență, flexibilitate și responsabilitate
Cu ce te vei ocupa?
Vei lucra îndeaproape cu toate departamentele companiei;
Vei primi partenerii de afaceri și oaspeții companiei și vei coordona activitățile de protocol;
Vei gestiona rezervările din sălile de ședințe;
Vei gestiona și organiza agenda membrilor Boardului de Directori;
Vei răspunde și redirecționa apelurile primite către departamentele interne;
Vei efectua sarcini administrative, cum ar fi scanare, fotocopiere, editare;
Te vei implica in organizarea evenimentelor companiei alături de departamentele Marketing și Resurse Umane.
Cum vei face toate astea?
De Luni până Vineri, in intervalul 9:00 - 17:30 (30 minute pauza de masă)
Într-un mediu de lucru plăcut, cu colegi calzi și primitori
In sediul nostru din cladirea Equilibrium - Strada Gara Herăstrău, nr. 2, et. 4, la maxim 10 minute de mers pe jos de la statia de metrou Aurel Vlaicu.
Ce alte beneficii vei avea?
👉Asigurare privată Signal Iduna de sănătate, dentară și de accident
👉22 zile de concediu de odihnă anual + 1 zi liberă pentru ziua de naștere
👉Acces in rețeaua de parteneri 7Card
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Receptionist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la